نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. دى 1402 - 10:05   |   کد مطلب: 33094
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد:
کسب ۶ مدال توسط ورزشکاران ملایر در مسابقات ژیمناستیک استان
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران پسر ملایری در نخستین دوره مسابقات ژیمناستیک استان همدان در بخش مینی ترامپلین موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شدند.

حمیدرضا سپهری‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به درخشش پسران ژیمناستیک کار ملایر در مسابقات استانی اظهار کرد:  نخستین دوره از  مسابقات ژیمناستیک در بخش  مینی ترامپلین یادواره شهدای ژیمناستیک  به میزبانی شهر همدان برگزار شد.

وی افزود: تیم مینی ترامپلین شهرستان ملایر با هماهنگی‌های انجام شده از سوی هیئت ژیمناستیک و اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر به مربیگری  محمدرضا مهرابی و سرپرستی مهدی ندافی در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به کسب ۶ مدال طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران ملایری اشاره کرد و گفت:  امیرعباس فیضی و  امیرعلی بیگی در این مسابقات موفق به کسب مقام اول و مدال طلا  شدند.

وی با بیان اینکه محمدصالح اسلام‌پناه و  آریابرزین کولیوند  مقام دوم و مدال نقره رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی استان را کسب کردند عنوان کرد: سامیار الهوردی و  ابوالفضل جنتی‌فر مدال‌آوران برنزی ملایر در این رقابت بودند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار