نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. دى 1402 - 8:26   |   کد مطلب: 33091
فرماندار ملایر گفت: دشمن در میدان نبرد مستقیم توان مقابله با مردم ایران را ندارند و به همین دلیل هر از چند گاهی دست به عملیات کور تروریستی می‌زنند و مردم ایران را داغدار می‌کند.

سلمان اسماعیلی در گفتگو خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به مهم‌ترین دلایل جنایات تروریستی دشمنان علیه ایران اسلامی اظهار کرد: دشمنان ملت ایران بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در هر صحنه‌ای که در برابر اراده مردم قرار گرفتند شکست سختی خوردند.
وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی، جنگ‎های نیابتی،  تحریم‌های ظالمانه، در محاصره اقتصادی و در جنگ اراده‌های موجود بین ملت ایران و دشمنان پیروز قطعی مردم ایران بوده‌اند.
فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه اراده ملت ایران باعث غلبه بر دشمنان شده است، عنوان کرد: دشمنان از مقاومت و الهام‌بخشی ملت ایران نسبت به همه مردم منطقه و همه مسلمانان و آزادی‌خواهان عصبانی و ناراحت‌اند و همین امر دلیلی برای اقدامات تروریستی شده است.
وی با اشاره به قدرت نظامی ایران اسلامی تصریح کرد:  دشمن در میدان نبرد مستقیم توان مقابله با مردم ایران را ندارند و به همین دلیل هر از چند گاهی دست به عملیات کور تروریستی می‌زنند و مردم ایران را داغدار می‌کند.
اسماعیلی بیان کرد: دشمنان با عملیات ناجوانمردانه دیروز جوانان، فرماندهان و دانشمندان هسته‌ای  و امروز زائران حاج‌قاسم را ترور می‌کنند اما بداند  که ذره‌ای در اراده ملت ایران خللی ایجاد نمی‌شود.
وی با بیان اینکه شهادت مردم ما را زنده کرده است، تأکید کرد: فرهنگ ملت ایران اسلامی برگرفته از خط سرخ عاشورا است و در این راه مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب ثابت‌قدم هستند.
فرماندار ملایر تأکید کرد: در مراسم تشییع شهدا و پایگاه‌های نمازجمعه و راهپیمایی روز گذشته در سراسر کشور اراده مردم در ادامه راه شهدا،  راه مقاومت و پیروی از مکتب شهدا را دیدیم.
وی افزود: این‌گونه  مسائل مردم ایران را ناامید نکرده؛ بلکه در ادامه راه  شهدا و امام شهدا مصمم‌تر کرده است.
 
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار