نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. دى 1402 - 13:43   |   کد مطلب: 33090
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور:
ترور کور نشان از استیصال دشمن است
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: جرم و گناه زائران حاج‌قاسم فقط زیارت و حرکت در راه حاج‌قاسم بود و این اقدامات و ترورهای کور نشان از استیصال دشمن در قبال ایران اسلامی است‌.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سید محمد حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بخش جوکار و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: ما در مقابل قدرت‌های شیطانی ایستاده‌ایم و دشمن بیکار ننشسته است.
وی با بیان اینکه وظیفه امروز ما جهاد تبیین است، گفت: جرم و گناه زائران حاج‌قاسم فقط زیارت و حرکت در راه حاج‌قاسم بود  و این اقدامات نشان از استیصال دشمن است‌.
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به عوامل جاذبه و دافعه شهید سردار سلیمانی بیان کرد: حاج‌قاسم جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی داشت و مردم او را بسیار دوست داشتند.
وی با اشاره به رمز ماندگاری و محبوبیت حاج‌قاسم تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن کسانی که به درجات ایمان رسیده و عمل صالح انجام دهند در میان مردم محبوب می‌شوند.
حسینی بیان کرد: سردار سلیمانی یک روستازاده بود که در خانواده‌ای فقیر زاده شد و از سال ۵۵ با شناخت امام تحولی در شخصیتش به وجود می‌آید
وی با اشاره به رشادت‌های حاج‌قاسم در دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: جنگ با اشرار و فرماندهی سپاه قدس اقدامات برجسته این شهید پس از جنگ تحمیلی بود.
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور ثمرات جبهه مقاومت را نتیجه تلاش‌های حاج‌قاسم عنوان کرد و افزود:  امروز آمار شهدای غزه به بیش از ۲۳ هزار نفر رسید؛ اما غرب همچنان کور و کر است.
وی با اشاره به رفتار دوگانه غربی‌ها در قبال شهدای غزه و کشته‌شدن یک زن در ایران عنوان کرد: امروز ماهیت پلید دروغ‌گویان غرب برای همه مشخص شده است؛ اما متأسفانه برخی در داخل حتی حاضر نیستند جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کنند و اقدامات آنان را توجیه می‌کنند.
حسینی با بیان اینکه در ایران معدود افراد پلیدکارهای اسرائیل را توجیه می‌کنند و نمی‌بینند که در غزه و کرمان چه خبر شده است، تصریح کرد: اگر هر شخص خصلت و خوی انسانی داشته باشد باید در قبال این جنایت‌ها از خود واکنش نشان دهد.
وی با بیان اینکه خو غربی‌ها اعتراف کرده‌اند که مستقیماً فرمان دادند که حاج‌قاسم سلیمانی رو ترور کنند، تأکید کرد: ملت ایران بافرهنگ شهادت رشد کرده‌اند و دنیای کفر نمی‌تواند بر این فرهنگ سیطره پیدا کند.
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی بیان کرد: حاج‌قاسم یک  سردار و به تعبیر غربی‌های ژنرال قدرتمند بود که حتی آمریکایی‌ها هم به قدرت او اذعان داشتند و احترام می‌گذاشتند.
وی به تلاش‌های سردار سلیمانی برای برچیدن داعش اشاره کرد و گفت: حتی برخی از سیاسیون در داخل از کشور نیز عقیده داشتند که داعش بر سوریه غلبه کرده و نمی‌توان آنان را از بین برد.
حسینی افزود: با فرامین مقام معظم رهبری و بازوان قدرتمند آن همچون سردار سلیمانی و سردار همدانی و شهدای جوانی همچون شهید حججی داعش از بین رفت هر چند جنگ با داعش بسیار سخت بود.
وی بیان کرد: حاج‌قاسم فقط در میدان نبرد زبانزد نبود؛ بلکه به مسائل فرهنگی، اجتماعی، هنری و رسانه‌ای نیز توجه ویژه‌ای داشت و کارهای مؤثری در برابر سیاه‌نمایی‌های دشمن در قبال ایران انجام داد.
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به اقدامات اجتماعی سردار سلیمانی از زلزله بم تا سیل اهواز اشاره کرد و افزود: اقدامات حاج‌قاسم همه نشان از عشقی بود که به مردم داشت.
وی با بیان اینکه تک‌تک شهدا دارای ویژگی خاص هستند، تأکید کرد: باید شهدا را به‌عنوان الگویی موفق به فرزندانمان معرفی کنیم.
حسینی  با بیان اینکه محفل‌های شهدا فرصتی برای بیان خصلت‌های این انسان‌های بزرگ است، عنوان کرد:  شهدا از میان همین مردم و در کوچه‌ها و محله‌ها به جایگاه والا رسیده و عهد ربهم یرزقون شدند.
وی افزود: اعتقاد و باور و ایمان مستحکم و توکل به خداوند و رازونیاز با معبود دلیل برجستگی شده است و اخلاق نیک و پسندیده و خوش‌خلقی از ویژگی‌های برجسته شهدا بود.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار