نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1402 - 9:12   |   کد مطلب: 33085
شهردار ازندریان گفت: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در بودجه سال ۱۴۰۳ جهت حمایت از ورزش‌های قهرمانی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهر تخصیص‌داده‌شده است.

حبیب غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ با اشاره به برگزاری میزبانی مسابقات قهرمانی سپک‌تاکرا کشوری اظهار کرد:  در راستای توسعه ورزش در شهر ازندریان برنامه‌ریزی‌های خوبی در شهر ازندریان انجام شده است.
وی میزبانی از مسابقات کشوری و استانی را یکی از راه‌های افزایش نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این دوره از مسابقات که انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شد در دو رشته رگو(سه نفره) و کواد(چهار نفره) برگزار و تیم همدان الف موفق به کسب عنوان سوم مشترک کواد شد، افزود: کاپ اخلاق این مسابقات به تیم همدان داده شد.
شهردار ازندریان  گفت: ۱۲۶ ورزشکار در قالب ۹ تیم به مدت ۲ روز با عنوان جام پهلوان امیر عفراتی در شهر ازندریان حضور داشته و مسابقات را برگزار کردند که استقبال خوبی از طرف مردم از این مسابقات انجام شد.
وی حمایت از ورزش‌های قهرمانی در رشته‌های مختلف را از رویکردهای شهرداری و شورای شهر ازندریان عنوان کرد و گفت: معرفی رشته‌های نوظهور، مدال‌آور جهانی و المپیکی و از طرفی معرفی و شناسایی استعدادهای برتر توافقی بین شهرداری و انجمن سپک تاکرا کشور است.
غلامی افزود: بر اساس توافقات انجام شده در راستای  اعزام مربی برای  استعدادیابی و آموزش به علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف ورزشی در شهر ازندریان انجام می‌شود.
وی عنوان کرد: اعزام علاقه‌مندان این رشته جهت شرکت در دوره‌های مربیگری و داوری رشته سپک تاکرا در برنامه شهرداری و شورای شهر ازندریان است.
شهردار ازندریان با اشاره به حمایت‌های شهرداری در راستای توسعه ورزش شهر ازندریان عنوان کرد:   مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در بودجه سال ۱۴۰۳ جهت حمایت از ورزش‌های قهرمانی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهر تخصیص‌داده‌شده است.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار