نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. دى 1402 - 8:33   |   کد مطلب: 33082
فرماندار ملایر گفت: عصاره همه صفات حاج‌قاسم سلیمانی که او را در بین همه ملت‌ها بزرگ کرد عبارت است از ولایت‌مداری و چشم به ولایت و باید گفت جانفدا بودن برای ولایت بزرگ‌ترین ویژگی قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی شامگاه دوشنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی در مسجد جامع ملایر با اشاره به جایگاه این شهید در تاریخ اظهار کرد: نام سردار سلیمانی در کنار سرداران شهید بزرگ تاریخ قرار می‌گیرد و او را می‌توان در تراز مالک‌اشتر قرارداد.

وی با بیان اینکه بعد از چهار سال هنوز داغ او سنگین است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هنوز هم هر گاه اسم قاسم سلیمانی می‌آید بغض می‌کنند و اشک می‌ریزد.

فرماندار ملایر با تأکید بر اینکه جای خالی حاج‌قاسم سلیمانی پر نمی‌شود،  سردار سلیمانی یک سردار شجاع و بی‌نظیر بود که در راه ولایت از هیچ کوششی فروگذار نبود.

وی گفت: پله‌پله مقدمات برای تقاص خون حاج‌قاسم انجام شده است و امروز نه خود قاسم سلیمانی بلکه راه و روح او رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است.

اسماعیلی شناخت دقیق سیره حاج‌قاسم را وظیفه همگانی دانست و گفت: همه کسانی که پیرو حاج‌قاسم هستند باید بدانند قاسم سلیمانی یعنی چه؟

وی افزود: عصاره همه صفات حاج‌قاسم سلیمانی که او را در بین همه ملت‌ها بزرگ کرد عبارت است از ولایت‌مداری و چشم به ولایت و باید گفت جانفدا بودن برای ولایت بزرگ‌ترین ویژگی قاسم سلیمانی بود.

فرماندار ملایر گفت: همه ما که خود عاشق و پیروز سردار سلیمانی می‌دانیم باید زمان‌شناس  باشیم  و اولویت‌های مهم روز را بدانیم و تحلیل داشته باشیم.

وی با اشاره به مهم‌ترین وظایف روز ایرانیان تصریح کرد: در دو ماه پیشرو رهبری از ما مشارکت در انتخابات خواسته است و امروز میدان جهان تبیین، میدان کار و تلاش برای انتخاباتی پرشور است.

اسماعیلی به نقشه‌های دشمنان برای کاهش مشارکت اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی هر روز علیه امید جوانان و انتخابات به‌صورت سازمان‌دهی‌شده هزینه و عملیات می‌کنند.

وی حضور در انتخابات را جهاد امروز کشور دانشت و گفت: تک‌تک ما نقشی در این میدان جهاد داریم و از هر صنف و قشری با هر سطح سوادی برای اینکه شبیه حاج‌قاسم باشیم باید گوش‌به‌فرمان ولایت باشیم.

فرماندار ملایر تأکید کرد: در انتخابات پیشرو از هیچ فرد و گروهی حمایت نمی‌کنیم؛ اما همه ما وظیفه داریم به برگزاری پرشور و مشارکت بالا در انتخابات کمک کنیم.

وی تأکید کرد: با همراهی همه مردم ایران حماسه بزرگ سیاسی در اسفند رقم می‌خورد و دشمنان تا امید شده و با دیگر شکست می‌خوردند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار