نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. دى 1402 - 15:23   |   کد مطلب: 33081
مسئول دفتر هیئت نظارت انتخابات شهرستان ملایر با اشاره به برخی شایعات درباره رد و تأیید صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان تا روز ۱۵ دی هیئت نظارت فرصت دارد تا لیست را به فرماندار تحویل دهد و شایعات مطرح شده در شهرستان کاملاً کذب است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد فراهانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان در فرمانداری ملایر با اشاره به ثمرات خدمت به مردم اظهار کرد: خدمت به مردمی که برای انقلاب از همه دارایی‌هایشان گذشتند، باعث ماندگاری می‌شود.

 وی مدیریت را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و گفت: برای هر کس در هر جایگاهی عمل صالح متفاوتی وجود دارد و عمل صالح مسئولان پاسخ صحیح به ارباب‌رجوع است.

 
 مسئول دفتر هیئت نظارت انتخابات شهرستان ملایر با بیان اینکه مشارکت قوی در انتخابات وظیفه امروز ما است، بیان کرد: در دوره قبلی انتخابات ۳۴ درصد مشارکت بود و این دوره باید به دنبال این باشیم که مشارکت بسیار بالا رود.

 وی با اشاره به برخی شایعات درباره رد و تأیید صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان عنوان کرد: تا روز ۱۵ دی هیئت نظارت فرصت دارد تا لیست را به فرماندار تحویل دهد.

 فراهانی گفت: شایعات مطرح شده در شهرستان کاملاً کذب است و موج‌هایی از طرف افراد خاص است.

 وی با بیان اینکه در این دوره قانون انتخابات تغییر کرده است، تصریح کرد: مردم دغدغه دارند و نگران هستند و هیچ ملاحظه‌ای در بررسی صلاحیت‌ها انجام نمی‌شود.

 مسئول دفتر هیئت نظارت انتخابات شهرستان ملایر بیان کرد: ۱۰۱ نفر برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی این دوره ثبت‌نام کرده‌اند که ۹ نفر از آن‌ها عدم احراز شده و صلاحیت مابقی نیز در دست بررسی است.

 
 وی با بیان اینکه برخی کاندیداها با نحوه به سوابق قبلی کفایت تحقیق دارند، تصریح کرد: بر اساس ماده ۷۵ قانون انتخابات در ساعت‌های غیراداری مسئولان اداری باتوجه‌به جایگاه حقوقی اجازه تبلیغات ندارند و جرم است و کسانی که تخلف داشته باشند علاوه بر جریمه مالی حبس، انفصال‌ازخدمت و شلاق هم دارد.

 فراهانی تأکید کرد: همه ما ملزم به رعایت قانون هستیم و هیچ‌کدام از مسئولان اداری حق تبلیغات برای کاندیداها هم ندارند.

 وی گفت: تخلفات اعضای دفتر کاندیداها به‌حساب کاندیدا نوشته شده و باید توجه ویژه به این امر شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار