نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. دى 1402 - 15:16   |   کد مطلب: 33080
انتقاد تند فرماندار ملایر از اوقاف و امور خیریه
یک ریال سرمایه‌گذاری اوقاف در ملایر انجام شده است؟
فرماندار ملایر گفت: سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه ملایر کجا رسیده است و هایپرمارکت و پمپ‌بنزین چه شد و آیا یک ریال سرمایه‌گذاری در ملایر انجام شده است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی در نشست شورای اداری شهرستان در فرمانداری ملایر با اشاره به تحولات روز در باب‌المندب و فلسطین اظهار کرد: انواع حمایت‌ها توسط غربی‌ها از رژیم منحوس صهیونیستی انجام شده و جنایات مختلفی در غزه انجام شده است.

وی به تحولات در جبهه مقاومت، یمن و لبنان اشاره کرد و گفت: حاج‌قاسم سلیمانی ایجادکننده جبهه مقاومت در دنیای اسلام بود و امروز سرخط خبرهای جهان اقدامات این جبهه است.

فرماندار با بیان اینکه رؤسای ادارات باید مراقب رفتارهای خود در ایام انتخابات باشند، تأکید کرد: سلامت انتخابات اصل مهم برای همه ما است و هر فعل و رفتاری که به معنای حمایت و تخریب از فرد و جریان و حزبی باشد ممنوع است.

وی توجه به افزایش مشارکت را وظیفه همگانی دانست و گفت: برای بالابردن مشارکت هر دستگاه و اداره‌ای نسخه‌ای باید داشته باشد و به دنبال اجرای آن باشد.

اسماعیلی به افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رأی در ملایر اشاره کرد و گفت: برای اولین تلویزیون ملایر راه افتاده و در اختیار کاندیداها و رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه از هیچ جریانی برای انتخابات حمایت نمی‌کنند، عنوان کرد: با مسئول اداره‌ای که منفعل و به دنبال محافظه‌کاری باشد برخورد می‌شود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه امروز دشمن برای تک‌تک مردم برنامه‌ریزی کرده و تولید محتوا دارد، بیان کرد: تعهد، تعصب و دلسوزی وظیفه همگانی در انتخابات است.

وی با اشاره به تغییرات در انتخابات پیشرو عنوان کرد: بر اساس قانونی امکانات دولتی می‌تواند برای فرایند تبلیغاتی کاندیداها به کار گرفته شود.

اسماعیلی بیان کرد: همه دستگاه‌های دولتی باید یاری‌رسان ستاد انتخابات شهرستان باشند.

وی با اشاره به برخی اختلافات در بین ادارات شهرستان تصریح کرد: اختلافات نباید به بیرون کشیده شود و ناهماهنگی مطلقاً پذیرفتنی نیست.

فرماندار ملایر تأکید کرد: کارمندان اجازه برخورد نامناسب با مردم را ندارند و نباید ارباب‌رجوع را منتظر بگذارند و به اسم دولت با مردم برخورد بد داشته باشند.

وی گفت: برخی رئیس ادارات فقط زبان پهلوان هستند و در ۹۰ درصد از صحبت‌های و وعده‌های به مردم فقط حرف است.

فرماندار ملایر با اشاره به عملکرد اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: سوگیری در برخی رفتارها دیده می‌شود و چک سفید امضا به هیچ مسئولی نداده‌ایم.

وی گفت: سرمایه‌گذاری اوقاف و امور خیریه ملایر کجا رسیده است و هایپرمارکت و پمپ‌بنزین چه شد و آیا یک ریال سرمایه‌گذاری در ملایر انجام شده است؟

اسماعیلی بیان کرد: تحقیق و تفحص بررسی کند که درآمد و دارایی اوقاف در چه مسیری هزینه شده است.

وی افزود: هیچ حمایتی از اوقاف ندارم و اگر لازم باشد اسناد و مدارک را رسانه‌ای می‌کنم.

فرماندار بیان کرد: بارها بیان شده که برای نیازمندان ملایر توسط اوقاف و امور خیریه کاری اساسی انجام شود؛ اما با بیان اینکه اقرب به نیت واقف نیست کاری نشده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت در راستای برخورد با فساد گفت: هفته گذشته سه نفر را بازداشت کردیم و میلیاردها تومان سو استفاده شده است.

وی گفت: چندین نفر نیز در یکی از ادارات دیگر ملایر بازداشت شده‌اند که میلیاردها تومان فساد داشته‌اند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار