نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. دى 1402 - 8:59   |   کد مطلب: 33079
نماینده مردم ملایر در مجلس خبر داد؛
سفر وزیر نیرو به ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و در راستای پروژه‌های آبفا، ساتبا، توانیر و برق حرارتی وزیر نیرو به ملایر سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ««ملایری‌ها»؛ هادی بیگی‎نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای حضور وزیر نیرو در ملایر اظهار کرد: نشستی باهدف برنامه‌ریزی موضوعات مهم و راهبردی وزارت نیرو برگزار و  مسئولین بخش‌های مختلف وزارت نیرو اعم از آبفا، ساتبا، توانیر و برق حرارتی، تعهدات و توافقاتی برای حضور وزیر نیرو در ملایر داشتند.
وی پروژه‌های شهرستان در بخش‌های مختلف وزارت نیرو بررسی  شده است، تصریح کرد: تسریع و تکمیل پروژه آبرسانی به روستاهای هدف خدمت که برای آن ۳۰۰ میلیارد اعتبار تأمین شده است در این سفر بررسی می‌شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز طرح ویژه بهسازی و تعویض کل چراغ‌های روشنایی شهرستان ملایر همزنان با سفر وزیر نیرو به ملایر عنوان کرد: در این طرح معابر عمومی شهر  با چراغ‌های جدید و کم‌مصرف که دارای طول عمر بیشتر، کارکرد بهتر و اتلاف انرژی پایین‌تری هستند، روشن می‌شوند.
وی تسریع در روند اخذ مجوزهای ماده ۲۳ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهرستان ملایر را یکی از برنامه‌های سفر وزیر نیرو به ملایر عنوان کرد و گفت: مشکل مربوط به مجوز سازمان محیط‌زیست برای نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر که ماه‌ها مانع پیشرفت پروژه شده بود با پیگیری‌های مختلف انجام شد.
بیگی‌نژاد گفت: در این سفر مصوبات سفر مدیرعامل توانیر به ملایر شامل  تعویض سیم مسی به کابل خود نگه‌دار به میزان ۱۲۰ کیلومتر،  نصب ۲ هزار  چراغ روشنایی، نصب و یا تعویض ۴۰ دستگاه ترانس و  نصب و یا جابه‌جایی ۵۰۰ پایه روشنایی معیوب و فرسوده پیگیری می‌شود.
انتهای خبر/گ

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار