نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. دى 1402 - 8:33   |   کد مطلب: 33077
مسئول بسیج جامعه زنان ملایر خبر داد:
برگزاری جشن کوثر در ۹ نقطه ملایر
مسئول بسیج جامعه زنان ملایر گفت: برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه به مناسبت ولادت بانوی بزرگ اسلامی حضرت زهرا(س) برنامه‌ریزی‌شده است و در ۹ نقطه سطح شهرستان جشن کوثر برگزار می‌شود.

مهین نظری، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»  با بیان اینکه این افتخار بزرگی برای  همه مادران و بانوان ایران اسلامی است که  روزشان با فرخنده میلاد کوثر مزین شده است، اظهار کرد:  ولادت حضرت زهرا(س) یکی از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی است چرا که این بانوی بزرگ اسلام یک شخصیت برجسته   طراز اول اسلامی در طول تاریخ بشر است.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) در محیط خانه یک همسر و یک زن نمونه است و آن طور که اسلام می‌خواهد در محیط علم هم یک دانشمند والا است و الگوی زن مسلمان این است.

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر گفت: زن مسلمان باید در راه علم و خودسازی معنوی تلاش کند و در میدان جهاد و مبارزه پیشقدم باشد و نسبت به دنیا و تجملات کم‌ارزش  آن بی‌اعتنا باشد و فرزندان سالم و صالح و مؤمن را در دامان خود پرورش دهد.

وی بیان کرد:   نقش بانوان ایران‌زمین در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب و حریم ولایت بی‌بدیل بوده است که نمونه آن مادران شهدا هستند.

نظری با اشاره به برنامه‌های ایام ولادت حضرت زهرا(س) در ملایر عنوان کرد: رویکرد برنامه‌ها  تجلیل از جایگاه فاطمه زهرا(س) به‌عنوان یک بانوی نمونه و  برتر جهان اسلام باتوجه‌به جایگاه زنان در جامعه و موضوع تحکیم و تعالی خانواده و معرفی بانوان برتر در ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی ورزشی به‌ویژه فرزندآوری است.

وی به برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه در سطح  حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌ها، بسیج هنرمندان و بسیج دانش‌آموزی به مناسبت ولادت بانوی بزرگ اسلامی حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: در ۹ نقطه سطح  شهرستان شامل ملایر، زنگنه، ازندریان، جوکار، حسین‌آباد ناظم و اسلام‌شهر آق گل برنامه جشن کوثر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر با اشاره به در پیش بودن  سالگرد سردار حاج‌قاسم سلیمانی بیان کرد:  برپایی موکب مکتب حاج‌قاسم و  افتتاح مرکز مشاوره پرسمان فاطمی سامن از برنامه‌های این ایام است.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها یادواره‌های مختلف  شهدا در ملایر برگزار می‌شود، عنوان کرد:  بوربور، جوکار، موسی بلاغی، زنگنه  و قلعه جوزان شهرهای و روستاهای مختلف شهرستان است که یادواره شهدا در آن برگزار می‌شود.

نظری به برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها در راستای فرزندآوری و ازدواج آسان افزایش جمعیت  و پیشگیری از طلاق در سطح پایگاه‌های مقاومت اشاره کرد و گفت:  اجتماع دختران حاج‌قاسم در اسلام‌شهر آقگل و ینگی کند، همایش بانوان انقلابی در حسینیه زنگنه سفلی، همایش دختران حاج‌قاسم و مادران فاطمی در حسینیه ثارالله، پیاده‌روی مادران فاطمی فرزندان سلیمانی و همایش بانوان فاطمی  مادران بهشتی از برنامه‌های هفته زن در ملایر است.

وی از برپایی نمایشگاه و فروشگاه محصولات عفاف و حجاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، بسیج هنرمندان سپاه ملایر، مؤسسه فرهنگی قرآن‌ و عترت ستاره‌های یاسین و گروه جهادی دستان مهربان در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز از ۱۱ تاد ۱۴ دی‌ماه و ارائه محصولات به ۲۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود

 

مسئول بسیج جامعه زنان ملایر افزود: برنامه روایت قهرمان،  تهیه کمک جهیزیه و سیسمونی،  تهیه و توزیع کمک مؤمنانه و همایش فرهنگی پروانه‌های عاشق از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار