نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. دى 1402 - 11:13   |   کد مطلب: 33076
معاون سیاسی سابق سپاه قدس:
نفوذ سرمایه‌های امت را به تاراج می‌برد
معاون سیاسی سابق سپاه قدس گفت: نفوذ یکی از راه‌های اصلی دشمنان برای مقاله با انقلاب اسلامی ایران است و باید دانست که نفوذ سرمایه مادی و معنوی یک امت را به تاراج می‌برد

 

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی ««ملایری‌ها»؛ سردار رحیم لیالی صبح امروز در نشست بصیرت در مکتب حاج‌قاسم در کتابخانه علامه مجلسی ملایر با اشاره جایگاه ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: برای بهتر درک بهتر حماسه ۹ دی باید پیشینه اصلی فتنه سال ۸۸ را بررسی کرد.
وی افزود: جریان انحرافی اصلاحات هنگامی که متوجه شد مردم می‌خواهند ریل‌گذاری را در کشور عوض کنند بحث اغتشاشات را به میان آورد.
معاون سیاسی سابق سپاه قدس با بیان اینکه از سال از ۱۵ سال قبل جریانی به دنبال اغتشاش در سال ۸۸ بود، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با همکاری نیروهای داخلی سال‌های سال به دنبال براندازی بوده و فتنه سال ۸۸ را برنامه‌ریزی کرده بودند.
وی با اشاره به نقش آگاهانه مردم در حماسه ۹ دی بیان کرد: انتخاب غلط مدیران ارشد گاه یکی از اشتباهات در نظام  است که باعث ضربه‌زدن به کشور می‌شود که نمونه آن انتخاب بنی‌صدر در ابتدای انقلاب است.
سردار لیالی  نفوذ را یکی از راه‌های اصلی دشمنان برای مقاله با انقلاب برشمرد و گفت: نفوذ سرمایه مادی و معنوی یک امت را تاراج برد و دشمن در سال ۸۸ جنگ جمهوری با جمهوریت را به راه انداخت.
وی با اشاره به‌ضرورت توجه به جهاد تبیین عنوان کرد: سال گذشته رهبری در سخنانی برای نخستین‌بار تأکید جدی درباره جهاد تبیین و این مسئله را  امری ضروری و فوری دانستند.
معاون سیاسی سابق سپاه قدس با تأکید بر اینکه باید وضعیت‌ها را برای مردم تبیین کرد، تصریح کرد: ایران قدرت نظامی در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
وی با اشاره به برد موشک‌های ایران اسلامی تأکید کرد:  قدرت نظامی ایران بسیار بالا  است  و امروز شاگردان مکتب حاج‌قاسم سلیمانی معادلات جهان را به هم زده‌اند.
سردار لیالی با بیان اینکه اندیشه حاج‌قاسم امروز در سراسر جبهه مقاومت تبیین شده است، تصریح کرد: در زمینه نظامی امروز دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند داشته باشد و قدرت ایران اسلامی در این بخش بازدارنده است.
وی تأکید کرد: امروز باید برای جوان ما تبیین شود که در دوران گذشته چه جایگاهی داشتیم و انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها چگونه برای شخص اول کشور تصمیم‌گیری می‌کردند.
معاون سیاسی سابق سپاه قدس جنگ شناختی را جنگ دنیای امروز دانست و گفت: بعد از جنگ زمینی و هوایی و دریایی، فضایی و فضای مجازی امروز جنگ شناختی را پیشرو داریم.
وی با بیان اینکه اوج جنگ شناختی در نظام‌های مبتنی بر اعتقاد است،  افزود: ابزار جنگ شناختی امروز در تمامی خانه‌های ما  قرار دارد  و فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه ابزار این جنگ هستند.
سردار لیالی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان عنوان کرد: این شبکه‌ها همگی شبانه‌روز علیه نظام اسلامی کار می‌کنند و بر روی افکار تأثیر می‌گذارند.
وی فضای مجازی را ابزار مهم جنگ شناختی عنوان کرد و افزود: جوانان ما شش تا هشت ساعت در این فضا حضور دارند و در این فضا با شبهه‌های مختلف روبه‌رو می‌شود.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار