نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. دى 1402 - 12:08   |   کد مطلب: 33074
فرماندار ملایر گفت: امسال برای انتخابات ۲۱ شعبه اخذ رأی در ملایر اضافه شده و شبکه تلویزیونی ملایر در ایام انتخابات راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی پیش از ظهر امروز در مراسم ویژه روز بصیرت در مسجد جامع ملایر با اشاره به ویژگی‌های روز نهم دی اظهار کرد: ۹ در تاریخ ایران اسلامی به نام یوم الله نامگذاری شده است اما دلیل آن چه بوده است؟
وی افزود: روزهای زیادی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به نام یوم الله نامگذاری شده‌اند همچون ۲۳ تیر، ۲۲ بهمن، ۱۶ دی و ... و این روزها نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شده است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه برای دانستن یوم‌الله ۹ دی باید از خرداد ۸۸ بررسی کرد، تأکید کرد: باید تاریخ معاصر را دانست و نباید آن را فراموش کرد و مرتب آن را بیان کرد.

وی گفت: در سال ۸۸ دشمنان ما جنگ احزاب به راه انداختند و بعد از برنامه‌ریزی ۱۰ ساله برای سرنگونی انقلاب اسلامی ایران متحد شدند.

اسماعیلی با اشاره به نقش اروپا، منافقین، سلطنت طلبان، تجزیه‌طلبان،  آمریکا و اسرائیل درسال ۸۸ بیان کرد: تقریبا همه سفارتخانه‌های سایر کشورها در تهران سرپل عملیاتی بودند و بسیاری نیز در آن سال بازداشت شدند.

وی به فضای ویژه و غمبار سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: نباید آن روز را فراموش کرد و انقلابی‌نماها و مدعیان دروغین انقلابی‌گری نقشی غیرقابل انکار در همکاری با خارجی‌ها داشتند و به سرنگونی کشور می‌اندیشیدند.

فرماندار ملایر گفت: در سال ۸۸ بسیاری از بزرگان، فرماندهان و‌ مسئولان رفوزه شدند و به اسم تقلب در انتخابات کشور را دچار چالش‌های فراوان کردند.

وی با بیان اینکه ماندن در راه انقلاب بسیار مهم و ضروری است، تأکید کرد: در نهم دی ماه ۱۳۸۸ روح بلند امام حسین(ع) به داد مردم رسید.

اسماعیلی گفت: همان شور و حرارت روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی در نهم دی ماه دیده شد و رمز پیروزی حضور میدانی مردم با رویکرد ایمانی است.

وی با بیان اینکه روز نهم دی بصیرت مردم را به دنیا نشان داد. تصریح کرد: عبرت‌ها و درس‌های سال ۸۸ را باید دانست و آنان را کتب نوشته شده در این زمینه استخراج کرد.

فرماندار ملایر گفت: مردم را در دو دسته کلی جریان خواص و عوام می‌توان تقسیم کرد که خواص اهل دانایی‌، اندیشیدن و دانایی هستند  که به مسائل روز بی‌تفاوت نیستند.

وی با بیان اینکه خواص به دو دسته حق و باطل تقسیم‌بندی می‌شوند،افزود: اکثریت جامعه عوام را تشکیل می‌دهند که در هر سن و قشری هستند.

اسماعیلی تأکید کرد: خواص حق نیز را می‌توانیم به دو دسته تقسیم بندی کنیم که از یک دسته آنان می‌توان به ساکتین فتنه و رفوزه‌های فتنه نام‌برد.

وی با بیان اینکه خواص اهل حق در برهه‌های مختلف بصیرت داشته و جبهه گیری صحیح دارند، گفت: اگر خواص منفعت طلب باشند فاتحه انقلاب خوانده شده است.

فرماندار ملایر با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان کرد: در کشور مجدداً جنگ احزاب به راه افتاده است و دشمن همه تلاشش را برای کم رنگ کردن انتخابات به کار گرفته است.

وی گفت: باید وظیفه خود را در انتخابات بدانیم و باید همه با توجه به سخنان رهبری برای انتخابات تلاش کنیم.

اسماعیلی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای انتخابات امسال گفت: امسال ۲۱ شعبه اخذ رأی و شعب سیار در ملایر اضافه شده و شبکه تلویزیونی ملایر در ایام انتخابات راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: هر کدام از ما و در هر گوشه‌ای پیام روشنی بخش انقلاب و اثرات بزرگ مشارکت برای مردم و همشهریان  تبیین کنیم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار