نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. دى 1402 - 8:39   |   کد مطلب: 33066
معاون سیاسی فرمانداری ملایر خبر داد؛
برگزاری راهپیمایی روز ۹ دی در ملایر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: مراسم گرامیداشت روز بصیرت با برگزاری راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) تا میدان حضرت امام خمینی(ره) و پس از آن مراسمی در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حسین فارسی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم‌های روز ملی بصیرت، نهم دی‌ماه و روز جهانی مقاومت اسلامی و سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی جبهه مقاومت را یادگار بزرگ حاج‌قاسم دانست و گفت: پیروزی‌های امروز جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی یادگار مجاهدت‌های سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه حاج‌قاسم سلیمانی افتخار همه ایرانیان و مسلمانان است،  تأکید کرد: این شهید بزرگ امروز نماد مقاومت تبدیل شده است و این مسئله نه‌تنها برای جهان اسلام بلکه برای تمام آزادگان جهان است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی عنوان کرد: بصیرت و عمل به هنگام میراث ماندگار سردار دل‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه همه  ما باید برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های کشور و خود از بصیرت و عمل به هنگام استفاده کنیم، تصریح کرد: نهم دی یکی از روزهای مه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

فارسی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای بزرگداشت مراسم‌های هفته بصیرت و ایام شهادت سردار دل‌ها عنوان کرد: برای هر دو مناسبت بزرگ پیشرو باید همه مدارس، مساجد و مراکز دارای جمعیت هدف برنامه‌های پرمحتوا داشته باشند.

وی آشنایی هر چه بیشتر مردم با خدمات اسوه بصیرت حاج‌قاسم سلیمانی را از مهم‌ترین محورهای برگزاری برنامه‌های هفته بصیرت دانست و گفت: مراسم گرامیداشت روز بصیرت در روز شنبه ۹  دی در ملایر برنامه‌ریزی‌شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر افزود: این مراسم از ۱۰ صبح با برگزاری راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) تا میدان حضرت امام خمینی(ره) و پس از آن مراسمی در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم ویژه شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی نیز در روز دوشنبه ۱۱ دی مسجد جامع ملایر هم‌زمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار