نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. دى 1402 - 8:32   |   کد مطلب: 33065
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
دستگیری ۱۴ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۷ نفر سارق،۱ نفر خریدار اموال سرقتی،۵ نفر معتاد و ۱ نفر دارنده سلاح شکاری غیرمجاز در اجرای طرح امنیت محله محور توسط مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‎ها»؛ احمد ساکی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محلات ملایر اظهار کرد: این طرح باهدف پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز از وجود بزهکاران و مجرمان توسط مأموران کلانتری اجرا می‌شود.

وی گفت: در اجرای این طرح مأموران با انجام اقدامات پلیسی و تلاش شبانه‌روزی مؤثر تعدادی از متهمین را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی تعداد ۳ نفر سارق اماکن خصوصی، ۱ نفر سارق گوشی تلفن همراه،۳ نفر سارق داخل خودرو و ۱ نفر خریدار اموال سرقتی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۱ فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کردند و از سارق گوشی تلفن همراه نیز یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

 

وی  با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو مزدا سرقتی به‌صورت بلاصاحب تصریح کرد: در این مأموریت مأموران همچنین تعداد ۵ نفر معتاد و یک نفر دارنده سلاح شکاری غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار