نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. دى 1402 - 8:41   |   کد مطلب: 33063
فرماندار ملایر گفت: در حوزه توسعه تجاری شهرستان پنج پروژه منظومه تجاری در دست‌کار است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی در همایش روز حمل‌ونقل با اشاره به اقدامات مؤثر تاکسی‌داران در سطح شهر اظهار کرد: تاکسی‌رانی کار مهم و مؤثری انجام می‌دهد و روی اعتماد مردم بسیار مؤثر است.
وی افزود: هر کجا شهرستان نیاز دارد رانندگان پای‌کار هستند و رانندگان ناوگان عمومی از جابه‌جایی مسافران دانش‌آموزان گرفته تا انتقال دانشجویان و برگزاری مراسم‌های مختلف اثرگذار هستند.
فرماندار ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه در شهر ملایر عنوان کرد: در حوزه توسعه تجاری شهرستان پنج پروژه منظومه تجاری در دست‌کار است.
وی با بیان اینکه مجتمع تجارت بین‌الملل مبل و منبت ملایر با یک و نیم هزار میلیارد تومان اعتبار که در حال اجرا است، گفت: مجتمع تجاری ابتدای خیابان شهدا، مجتمع تجاری ابتدای خیابان سعدی و  مجموعه پلاک ۱۷ به‌عنوان شهر لوازم‌خانگی ملایر طرح‌های بزرگ در دست اجرا در شهر ملایر است.
اسماعیلی با اشاره به تدوین فرصت‌های سرمایه‌گذاری ملایر بیان کرد:  جز اولین شهرهای غرب کشور هستیم که فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی و مدون شده است و با همان چارچوب با سرمایه‌گذاران جذب می‌شوند.
وی به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت:  در راستای اجرای این طرح ۵۱۵ هکتار در قطعات ۲۰۰ متری به واجدین شرایط همراه  با تسهیلات ۵۵۰ میلیون‌تومانی اعطا می‌شود.
فرماندار ملایر بیان کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان و  اعضای تحت  پوشش کمیته امداد و بهزیستی تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض داده می شو.
 وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در شهرستان ملایر به جد دنبال می‌شود، تصریح کرد: در هفته دولت گذشته برابر سه دولت پروژه در ملایر کار شده است.
اسماعیلی با اشاره به برخی پروژه‌های انجام شده در سطح شهرستان بیان کرد پالایشگاه انگور، مرکز پرتودهی غرب کشور و بزرگ‌ترین کارخانه شیشه منطقه با هشت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از جمله طرح‌های بزرگ در حال انجام در شهرستان است.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما