نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آذر 1402 - 8:25   |   کد مطلب: 33041
دهیار روستای ده‌شاکر ملایر گفت: دهیاران در اقصی‌نقاط کشور باید با ارائه کلیه خدمات در همه زمینه‌ها از جمله احداث پارک و درختکاری در روستاها را سرلوحه خود قرار دهند تا همه مردم بتوانند از حداقل امکانات اولیه بهره‌مند و تغییرات، پیشرفت و توسعه در روستاها را احساس کنند.

علی معارفوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‎ها» با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای نشاط اجتماعی در روستای ده‌شاکر اظهار کرد: یک از اقدامات مهم در این راستا  افتتاح پارک تفریحی برای مردم بالاخص کودکان و نوجوانان این روستا است.

وی گفت: در عصر حاضر ارائه خدمات عمرانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی از نیازهای ضروری شهروندان در شهرها و روستاها به شمار می‌رود.

دهیار روستای ده‌شاکر بیان کرد: با احداث پارک، درختکاری و.... می‌توان چهره روستاها را دگرگون کرد و دهیاران در اقصی‌نقاط کشور باید با ارائه کلیه خدمات در همه زمینه‌ها از جمله احداث پارک و درختکاری در روستاها را سرلوحه خود قرار دهند تا همه مردم بتوانند از حداقل  امکانات اولیه بهره‌مند و تغییرات، پیشرفت و توسعه در روستاها را احساس کنند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی در روستاها از مهم‌ترین نیازهای اساسی مردم است، عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه روستای ده‌شاکر فاقد پارک تفریحی برای مردم و به‌ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری اعضای شورای اسلامی روستا مقرر شد زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع جهت احداث پارک و درختکاری اختصاص داده شود.

معارفوند بیان کرد: اهالی خیراندیش روستا در طی سالیان گذشته این زمین را برای امور عام‌المنفعه اختصاص داده بودند و باتوجه‌به بلااستفاده ماندن زمین مذکور با تصمیمات مسئولان روستا این زمین را به پارک تبدیل شد.

وی افزود: مسئولان تلاش خود را به کار گیرند تا با فراهم نمودن امکانات در روستاها، خدمات خوبی در روستاها به ولی‌نعمتان این کشور ارائه شود و ازطرفی برای مهاجرت مردم از روستاها به شهرها جلوگیری شود.

 

دهیار روستای ده‌شاکر با اشاره به همکاری شرکت شستا  با تخصیص ماشین‌آلات رایگان برای تسطیح و خاک‌برداری و شرکت بتن راه که شن و ماسه رایگان برای احداث و تجهیز پارک تفریحی در روستا عنوان کرد: در این مجموعه ۲ عدد تاب دونفره و ۲ عدد الاکلنگ و ۱ عدد سرسره و ۱ عدد چرخ گردون و ۸ عدد نیمکت و ۶ وسیله ورزشی شامل مسگری و... نصب شده است.

وی  افزود: ما باید تمام توان خود را در هر جایگاه و مقامی که داریم به کار بگیریم تا مردم بتوانند از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نحو احسن بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار