نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آذر 1402 - 8:24   |   کد مطلب: 33038
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان عنوان کرد:
امنیت روانی جامعه هدف اصلی آمریکا در مقابله با ایران
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: آمریکایی‌ها از ابتدا به دنبال ازبین‌بردن امنیت روانی ایران اسلامی بودند و از هیچ عملی کوتاهی نکردند.

محمدعظیم خدایاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به مهم‌ترین دلایل دشمنی آمریکا با ایران اسلامی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا مهم‌ترین پایگاه خود را در منطقه‌ خاورمیانه از دست داد.
وی  افزود: باتوجه‌به رویکرد نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان یک نظام الهی و مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی آمریکا علاوه بر ازدست‌دادن پایگاه خود توان حضور در ایران را نیز از دست داد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: باتوجه‌به خوی استکباری و ایدئولوژی آمریکا و غرب این کشور تبدیل به  دشمن درجه یک جمهوری اسلامی ایران شد و انواع و اقسام خیانت‌ها را در کشور ایران انجام داد.
وی با برشمردن جنایات آمریکا علیه ایران اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از ابتدا به دنبال ازبین‌بردن امنیت روانی ایران اسلامی بودند و از هیچ عملی کوتاهی نکردند.
خدایاری گفت: از حمله به طبس، شلیک به هواپیمای مسافربری که کاملاً خلاف همه قواعد و قوانین بین‌المللی بود تا بحث تحریم‌ها دادن سلاح و چه نظامی چه اقتصادی چه اطلاعاتی چه فکری به دشمنان جمهوری اسلامی از دیگر اقدامات آمریکا علیه ایران است.
وی گفت: آمریکا کرد تمام تلاش خود را  انجام داد تا از شکل‌گیری نظام ایران جلوگیری و جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد اما نتوانست موفق شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بیان کرد: هر حال نظامی که یک نظام ایدئولوژیک مبتنی بر دین و دستورات الهی باشد اگر همه‌ دنیا هم جمع شوند نمی‌توانند آن را زمین بزنند و روزبه‌روز کشور ما پیشرفت می‌کند.
وی با اشاره به مشکلات جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: چهل و سه چهار سال از انقلاب که گذشته با همه‌ مشکلات از نظامی و امنیتی تا فرهنگی و اقتصادی اما امروز اگر منصفانه دستاوردهای انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار  داده و با گذشته مقایسه کنیم متوجه پیشرفت چشمگیر ایران می‌شویم.
خدایاری به حوادث سال ۱۴۰۱ در کشور اشاره کرد و  گفت: با مقایسه حوادث سال گذشته و امسال متوجه شده  که نقش آمریکا در این حوادث تا چه اندازه بوده است.
وی گفت:  سال گذشته که آمریکا درگیر مسائل اسرائیل نبود با استفاده از تمام  قوای خودش و با بهره‌گیری از  رسانه‌های مختلف برای  برهم‌زدن امنیت داخلی همه کاری کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: پیش‌بینی‌هایی بود که ممکن بود و امسال هم شاهد بعضی از ناآرامی‌هایی باشیم؛ اما به دلیل اینکه آمریکا درگیر مسائل غزه و حمایت از  اسرائیل کمتر شاهد بروز مشکلات در ایران بودیم.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار