نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1402 - 12:09   |   کد مطلب: 33007
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ۱۴۱ نفر از دانش‌آموزان دختر ملایری به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

علی‌اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره اعزام دانش‌آموزان دختر ملایری به اردوی راهیان نور اظهار کرد: هم‌زمان با هفته بسیج نخستین گروه از دانش‌آموزان امروز به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
وی افزود: در این مرحله از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور ۱۴۱ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس ملایر، جوکار و سامن به این سفر معنوی سفر کردند.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردو عنوان کرد: آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان بافرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف این برنامه است.
وی با اشاره به برنامه‌های این اردو عنوان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، شلمچه، اروندرود و کربلای چهار و شهدای غواص از برنامه‌های این اردوی ۳ روزه است.
فارسی بیان کرد: یکی از برنامه‌های اجرای امسال در اردوی راهیان نور برگزاری اردوی راهیان پیشرفت است.
وی افزود: دانش‌آموزان در اردوی راهیان پیشرفت در جنوب کشور از سد کرخه بازدید می‌کنند تا با پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های سدسازی و تولید برق آشنا شوند.
فرمانده سپاه ملایر تأکید کرد: امروز باتوجه‌به تهاجمات فرهنگی فراوان دشمن بخصوص در فضای مجازی و ایجاد شبهه‌های فراوان برای جوانان و نوجوانان برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت می‌تواند نقطه مقابل تهاجمات دشمن باشد.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار