نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1402 - 9:02   |   کد مطلب: 32986
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غربی با به‌دست‌آوردن علم دارو و تولیدداروهای مختلف از آن استفاده ابزاری می‌کنند و به‌وضوح مسئله علم در اختیار صلح و توسعه را نادیده می‌گیرد.

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ملایری‌ها با اشاره روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه گفت: باید گفت علم در خدمت بشریت است؛ اما در خدمت صلح نیست.

 وی با بیان اینکه علم در خدمت صلح دروغ بزرگی است که تا کنون رخ نداده است، تصریح کرد: کشورهای غربی و آمریکا علم را برای تسلط بر کشورهای دنیا به کار برده‌اند.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کشورهای غربی علم استخراج نفت را به دست آورده‌اند از آن برای استعمار بر کشورهای دارای نفت استفاده کرده‌اند و یا اگر علم هوا و فضا را به دست آورده‌اند با موشک‌سازی و بمب‌افکنی کشورهای دیگر را ضعیف کرده‌اند.

 وی حملات شیمیایی و موشکی آمریکا به کشورهایی همچون عراق و افغانستان و ویتنام را نمونه‌ای از استفاده علم برای ضعیف کردن کشورهای دیگر عنوان کرد و گفت: اگر علم در دست کشورهای مستکبر بوده از آن برای تحت سلطه درآوردن کشورهای دیگر استفاده کرده‌اند.

 بیگی‌نژاد با اشاره به جنگ چالدران و تقابل ایران و روسیه گفت: در بسیاری از شکست‌های ایران در تاریخ مسئله تسلط علمی به‌وضوح مشخص است.

 وی گفت: کشورهای غربی با به‌دست‌آوردن علم دارو و تولیدداروهای مختلف از آن استفاده ابزاری می‌کنند و به‌وضوح مسئله علم در اختیار صلح و توسعه را نادیده می‌گیرند.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به تحریم‌های دارویی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز بسیاری از بیماران ایرانی موفق به دریافت دارو به دلیل این تحریم‌های ظالمانه می‌شوند و ابن امر نشان می‌دهد که علم در اختیار صلح و توسعه نیست.

 وی بیان کرد: امروز در غزه هم به‌وضوح دیده می‌شود که با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها به مردم مظلوم حمله می‌شود و از آن سو ظالمانه تین تحریم‌ها نیز علیه آنان به کار برده می‌شود.

 بیگی‌نژاد بیان کرد: غربی‌ها هیچ حد و مرزی برای ظلم‌کردن با استفاده از علم را ندارند.

 انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار