نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. آبان 1402 - 12:47   |   کد مطلب: 32979
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: بحران‌سازی علیه ایران از اقدامات و نقشه‌های همیشگی آمریکا علیه ایران است که همواره با شکست مواجه شده است.

علی‌اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار  سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به دشمنی‌های آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: از همان روزهای اول انقلاب دشمنی‌های استکبار جهانی با ایران اسلامی آغاز شد.

وی افزود: پس بیرون آمدن ایران اسلامی از جنگ سخت در دوران دفاع مقدس و با توجه اقدامات سپاه و نیروهای مسلح و با به‌کارگیری نیروهای نخبه توانمندی نظامی ایران اسلامی به اوج رسید.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر بیان کرد: باتوجه‌به توان نظامی و قدرت تسلیحاتی ایران اسلامی گزینه نظامی از روی میز دشمن برداشته شد و دشمن دیگر هیچگاه فکر حمله به ایران را نمی‌کند.
وی افزود: قدرت نظامی ایران اسلامی باعث شد که آمریکا و مستکبرین گزینه‌های دیگری همچون تهاجمات فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهند.
فارسی ایجاد فتنه در منطقه برای فشار به ایران اسلامی را از دیگر برنامه‌های دشمنان بزرگ انقلاب عنوان کرد و گفت: داعش یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌هایی بود که علیه ایران در منطقه به راه افتاد.
وی گفت: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران و اقدامات شهید سلیمانی و همدانی باعث شکست‌های متعدد استکبار و با تلاش‌ها نیروهای مقاومت این فتنه بزرگ شکسته شد.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ملایر بحران‌سازی علیه ایران را از اقدامات آمریکا دانست و گفت: باتوجه‌به فراگیری فضای مجازی در ایران ایجاد تفرقه و فتنه‌انگیزی در دستور کار دشمن قرار گرفت.
وی بیان کرد: آمریکا با دروغ‌پردازی جبهه جدیدی را در فضای مجازی علیه ایران اسلامی راه انداخت با حمایت از شبکه‌های معاند سعی بر فشار روزافزون بر جمهوری اسلامی ایران را داشت.
فارسی تأکید کرد: فریب نوجوانان و جوانان در فضای مجازی و کشاندن آنان به خیابان‌ها اقدامی بود که دشمن در رسانه‌ها در دست گرفت و اغتشاشاتی نیز در سال‌های مختلف در کشور به راه افتاد.
وی گفت: هر گاه دشمن با فشار رسانه‌ها سعی بر فریب را داشت، این بصیرت و حضور به‌موقع مردم بود که دشمن را ناکام کرد و نتوانست به خواسته‌هایش برسد.
فرمانده سپاه ملایر گفت: هرگاه دشمن در رسانه‌ها شروع به‌دروغ پردازی علیه ایران کرد عده‌ای از اراذل‌واوباش با آن همراه شدند که نمونه آن را در اغتشاشات سال گذشته ملایر به‌وضوح دیدم.
وی گفت: حضور جوانان با بصیرت همچون شهید نظری، شهید عجمیان، شهید علی وردی و 10 ها تن از شهدای دیگر در میدان باعث شد نقشه های شوم دشنان برای ایران اسلامی نقش بر آب شود.
فارسی گفت: در کنار قدرت نظامی ایران و تلاش های حافظان امنیت مردم بزرگترین دارایی کشور هستند که در فتنه ها با حضور به موقع سبب ضایع شدن نقشه‌های دشمنان می‌شوند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار