نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. مهر 1402 - 8:38   |   کد مطلب: 32714
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طراحی عملیات اخیر غزه در خفقان امنیتی انجام شد و اجرای عملیات طوفان‌الاقصی ضربه‌ای مهلک به بدنه امنیتی و نظامی اسرائیل بود.

هادی بیگی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اتفاقات اخیر فلسطین اظهار کرد: غزه منطقه‌ای است که سال‌های اخیر صددرصد در محاصره کامل قرار دارد.

وی افزود: این منطقه از یک سو به دریا منتهی شده و از یک سو به اسرائیل و مصر منتهی می‌شود که اسرائیل عملاً تمامی این مناطق را در محاصره کامل قرار داده است و از سمت دریا اسرائیلی‌ها با گشتی‌های نظامی اجازه کمک‌رسانی به این منطقه را نمی‌دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها بخشی از تونل‌های زیرزمینی از سمت مصر راه ارتباطی مخفیانه به غزه است، تصریح کرد: عملاً سال‌ها غزه در محاصره کامل قرار دارد.

وی گفت: اسرائیل برای مقابله با مردم فلسطین در غزه شبکه نفوذ فعال در این منطقه به راه انداخته و حتی تمامی صحبت‌های مردم را زیر نظر دارد اما مردم غزه توانسته ضربات مهلکی به اسرائیل وارد کنند.

بیگی‌نژاد به فرمانده و طراح عملیات غزه اشاره کرد و گفت: محمد ضیف از رهبران حماس است که طراحی عملیات مختلف غزه را عهده دارد است و اسرائیلی‌ها سال‌هاست که به دنبال او هستند.

وی افزود: در حمله پیشین اسرائیل به غزه اسرائیلی‌ها جنگ را برای دستگیری و ترور محمد ضیف ۲ روز است اضافه کردند؛ اما موفق نشدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزهای غزه تصریح کرد: مردم غزه با دست‌خالی در این سال‌ها توانسته موشک و پهپاد طراحی و ساخته‌اند و سلاح نیز به دست آورده‌اند. وی با اشاره به سخنان رهبری و مسئله غیرقابل‌ترمیم بودن اقدامات مردم غزه برای اسرائیل اشاره کرد و افزود: طراحی عملیات اخیر غزه در خفقان امنیتی انجام شد و اجرای عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ای مهلک به بدنه امنیتی و نظامی اسرائیل بود.

بیگی‌نژاد گفت: طراحی و اجرای این عملیات به صورتی که بسیاری از نظامیان اسرائیلی فرصت پوشیدن لباس را نداشتند نشان از ضربه مهلک امنیتی در این عملیات دارد.

وی افزود: از سوی دیگر اسرائیلی‌ها گنبد آهنین را مانعی نفوذناپذیر می‌دانستند که موشک‌های فلسطین از آن عبور کرد که نشان از شکست نظامی اسرائیل دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حمله اخیر حماس پاسخی به حرمت‌شکنی‌ها به مسلمانان و مردم در بیت‌المقدس و کشتار کودکان بود و حماس فلسطینی‌ها با دست‌خالی اسرائیل را شکست دادند.

وی تأکید کرد: شکست نظامی و امنیتی اسرائیل نشان از غیر ترمیم بودن عملیات اخیر حماس علیه اسرائیل آن هم با دستان خالی است و باید گفت شکست اسرائیلی‌ها با دستان خالی مسئله‌ای عجیب است.

بیگی‌نژاد بیان کرد: اخباری درباره ورود کرانه باختری به جنگ شنیده شده که این مسئله می‌تواند معادلات را برای اسرائیل بسیار پیچیده کند.

وی با اشاره به حملات شدید اسرائیل به نوار غزه و کشتار کودکان بیان کرد: رژیم صهیونیستی برای پاسخ به حملات در دو بعد سیاسی و نظامی دست به اقدامات مختلف زده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: آنان از یک سو به دنبال یک اجماع جهانی با غرب و آمریکا برای محکومیت فلسطین هستند و از سوی دیگر به دنبال کشتار شدید در فلسطین هستند.

وی افزود: اجماع مسلمانان جهان با همراهی ایران و عربستان در مقابل حرکت امریکایی – اسرائیلی می‌تواند باعث شکست مجدد اسرائیلی‌ها در عرصه بین‌المللی شود.

بیگی‌نژاد افزود: در بعد نظامی نیز با اقدامات حماس ورود مقاومت لبنان به این مسئله قطعاً در هفته‌های آینده شرایط سختی برای اسرائیل پیش می‌آورد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار