نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. تير 1402 - 8:36   |   کد مطلب: 32530
نماینده مردم ملایر در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: مبارزه با تروریست دیگر بهانه‌ای است که آمریکایی‌ها با به کار بردن این اصطلاح بالاترین ظلم و حرکت‌های تروریستی را علیه مردم نقاط مختلف دنیا انجام می‌دهند.

هادی بیگی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با بازخوانی و اشاره جنایات آمریکا علیه ملت ایران اظهار کرد: رفتار آمریکایی‌ها در دینا همچون اقدامات مافیا در بازی مافیا است.

وی افزود: در این بازی مافیا افکار عمومی را به سمت غیر خودشان سوق داده و از هیچ دروغ و اقدامی کوتاهی نمی‌کنند که خود را خوب جلوه داده و رفتار  آمریکایی‌ها دنیا دقیقا همینگونه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس‌شورای‌اسلامی عنوان کرد: آمریکا با  بیان برخی اصطلاحات خوب و از آنها برای پوشش رفتار خود استفاده می‌کنند و جنایاتی را علیه مردم در پوشش آن انجام می‌دهند.

 وی بیان کرد: یکی از عبارات خوبی که آمریکایی ها به اسن ان انواع جنایات را انجام داده اند مسئله حقوق بشر است که هر ظلمی را به این نام این مسئله بر علیه ملت‌های جهان انجام داده‌اند.

بیگی‌نژاد افزود: مبارزه با تروریست دیگر بهانه‌ای است که آمریکایی‌ها با به کار بردن این اصطلاح بالاترین ظلم و حرکت‌های تروریستی را علیه مردم نقاط مختلف دنیا انجام می‌دهند.

وی با اشاره به برخی اقدامات آمریکا علیه مردم ایران تاکید کرد:  آمریکایی‌ها در طی سال‌های مختلف همه نوع اقداماتی علیه  ایران انجام داده‌اند که به راه انداختن جنگ و ترور رهبران و مردم ایران تنها گوشه‌ای از آن است.

نماینده مردم ملایر در مجلس‌شورای‌اسلامی به حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرانی اشاره کرد و گفت:  حمله به هواپیمای ایرانی  آخرین اقدام آمریکا عیله ایران نبوده و جنایات آنان در تاریخ ادامه‌دار است و آنان در این سال‌ها از هیچ اقدامی علیه انقلاب اسلامی ایران دریغ نکرده‌اند.

وی گفت: علی‌رغم جنایت فجیع حمله به هواپیمای ایرانی و به شهادت رسیدن عده زیادی از مردم ایران، آمریکا به کاپیتان کشتی ترفیع درجه می‌دهند که خود این امر نشانی از خوی و ذات پلید آنان است.

بیگی‌نژاد با بیان اینکه 17 هزار نفر شهید ترور در ایران تنها گوشه‌ای از جنایاتی است که  به آمریکا مرتبط می‌شود، تصریح کرد:  اقدامات ضد بشری آمریکا فقط مختص ایران نبوده و بسیاری دیگر از کشورهای جهان همچون عراق، افغانستان، ویتنام و یمن نیز شاهد جنایات آمریکایی‌ها در کشورشان بوده اند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار