نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. تير 1402 - 8:48   |   کد مطلب: 32521
مدیر مؤسسه راز کامیابی گفت: یکی از نیازهای روز امروز در جامعه مسئله ازدواج و حفظ خانواده است که باید در این زمینه فعالیت‌های گسترده انجام شود.

سیده سحر موسوی  در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره اقدامات مؤسسه راز کامیابی ملایر اظهار کرد: این مؤسسه دارای  11 سال سابقه فعالیت در حوزه‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه مؤسسه راز کامیابی با مجوز سازمان ورزش و جوانان  فعالیت دارد، تصریح کرد: آموزش مهارت‌های زندگی، مشاوره پیش از ازدواج، ارتباط موثر و پیشگیری از اعتیاد از جمله زمینه‌های فعالیت‌های این مؤسسه است.

مدیر مؤسسه راز کامیابی با اشاره به همکاری مؤسسه راز کامیابی با اداره‌های مختلف شهرستان در زمینه‌های فعالیت، تصریح کرد:  با همکاری آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم با توجه به مقطع تحصیلی آموزش‌های مهارتی مخنلفی به دانش اموزان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای روز امروز در جامعه مسئله ازدواج و حفظ خانواده است، تصریح کرد: این مؤسسه در هفته ازدواج فعالیت‌های مختلفی انجام داد.

موسوی افزود: برپایی ایستگاه مشاوره رایگان در حاشیه جشنواره غذا، همکاری گسترده در برگزاری جشن وصال در هفته ازدواج  با اهدای 20  جهزییه به زوج های نیازمند با همکاری کمیته امداد و مشاوره‌های پیش و بعد از ازدواج از جمله اقدامات این موسسه در این هفته ازدواج بود.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در مؤسسه راز کامیابی در مراسم جشن وصال از این مؤسسه  به عنوان فعال  و پیشرو در حوزه ازدواج و  فعالیت‌های اجتماعی تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار