نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. تير 1402 - 10:57   |   کد مطلب: 32517
نماینده‌مردم‌ملایر در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: تروریست بین‌المللی به سرکردگی آمریکا مسئول شهادت شهید بهشتی و یارانش هستند و هنوز هم آمریکا از منافقین که باید آنان را جرثومه فساد دانست، حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران و حمایت‌های آنان از تروریست اظهار کرد: با شکل‌گیری انقلاب‌اسلامی‌ایران و اعلام استقلال کشور و حمایت ازمردم مستضعف آمریکایی‌ها  از ابزار ترور برای به زانو در آوردن انقلاب ایران استفاده کردند.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب هم ارتباط فکری بین آمریکا و ترور رامی توان بررسی کرد، افزود: آمریکایی ها با واسطه و بدون واسطه اقدام به ترور در مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی می کردندکه سال ۱۳۶۰ اوج این ترورها توسط منافقین بود.

نماینده‌مردم‌ملایر در مجلس‌شورای‌اسلامی جنگ تحمیلی نوعی ترور دانست و گفت: با حمایت های ویژه آمریکا از صدام، عراق به خاک ایران حمله کرد  ۲۲۰ هزار نفر ازمردم ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

وی کشور ایران اسلامی قربانی ترور دانست و گفت: امروز در دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران قرار داریم که در این سال‌ها ۱۷ هزار نفر از مردم ایران در ترورها به شهادت رسیده‌اند که در تمامی آنها آمریکایی ها در ریختن این خون ها شهیم و شریک هستند.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به حمایت‌های آمریکا از منافقین تصریج کرد: حمایت آمریکایی‌ها و کشورهای همسو آن همچون انگلیس و اسرائیل در مجامع بین‌المللی از تروریست واضح و مشهود است.

وی به جنایات منافقین در ایران اشاره کرد و گفت: ترورهای اوایل دهه شصت و عملیات مرصاد از نمونه های بارز جنایات این گروه است که عده زیادی از مردم ایران اسلامی به خاک‌وخون کشیده شدند و در تمامی اینها امریکایی ها از تروریست حمایت می کردند.

نماینده‌مردم‌ملایر در مجلس‌شورای‌اسلامی با بیان اینکه اقدامات منافقین تاریخ تلخی را برای مردم ایران به جای گذاشت، تصریح کرد: ترور نافرجام رهبر انقلاب در مسجد ابوذر، بمب گذاری حزب جمهوری اسلامی و ترور شهیدان رجایی و باهنر از جمله اقدامات تروریست‌ها علیه مسئولان نظام ایران به عنوان عالی ترین مقام اجرایی ایران است.

وی به شهادت شهید آیت الله بهشتی و بمبم گذاری حرب جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: محبوبیت شهید بهشتی با گذر زمان دربین مردم بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: تروریست بین‎المللی به سرکردگی آمریکا مسئول شهادت شهید بهشتی و یارانش هستند و هنوز هم آمریکا از منافقین که باید آنان را جرثومه فساد دانست حمایت می‌کند.

انتهای پیام/گلمحمدی

دیدگاه شما

آخرین اخبار