نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. خرداد 1402 - 8:09   |   کد مطلب: 32461
آیین نخستین اکران نماهنگ "سربازان فرمانده" توسط گروه فرهنگی و هنری آوای مهدوی با حضور فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسئولان محلی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛  معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز جمعه در این آئین اظهار داشت: آتش به اختیار از روی دغدغه، فرزندان این مرز و بوم را دور هم جمع کردند تا چنین کار خوب فرهنگی را تهیه کنند.

"سلمان اسماعیلی" ساخت نماهنگ "سربازان فرمانده" را مصداق بارز کار فاخر تمیز فرهنگی و فعالیت‌های فرهنگی آتش به اختیار مد نظر رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: به وجود چنین فرزندانی در خطه ملایر افتخار می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مرتب جریان‌ها، شبکه‌ها و دست‌هایی در کشور، کار و تلاش می‌کنند تا اثبات کنند جامعه ایران اسلامی، دیندار و مهدوی نیست و از دین گریزان است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: بدون شک انجام چنین کارهای تمیز فرهنگی توسط فرزندان تربیت یافته در مکتب امام زمان(عج) و امام حسین(ع) نشان می‌دهد که همواره نقشه دشمنان و تلاش شبکه‌های معاند ضد دینی نقش بر آب است.

 

اسماعیلی گفت: مردم خود بانی تهیه این کار فرهنگی هستند و این امر بیانگر این است که یاد و نام امام زمان(عج) امروز بیش از هر زمان دیگری در بین جوانان و نوجوانان و خانواده‌های ما زنده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۵ سرباز امام زمان(عج) این نماهنگ را برای امام زمان(عج) آماده کردند، تاکید کرد: دست‌ها و قلم‌هایی مرتب در کار است تا این رویش‌ها را کمرنگ و امید را در جامع ایرانی تضعیف کند.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به امید و صبر نیاز داریم، اظهار داشت: به فضل خداوند این رویش‌های مبارک نشان دهنده این است که در دوره اخرالزمان، ایران و ایرانی‌ها جزو سرآمدان سربازان امام زمان(عج) هستند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ملت ایران تربیت شده مکتب امان زمان(عج) و امام حسین(ع) است، ابراز امیدواری کرد: هر روز شاهد تکثیر روزافزون خانواده‌ها، فرزندان و جوانان مهدی باور و مهدی یاور در جامعه باشیم.

 

 گروه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای "آوای مهدوی" ۲ ماه گذشته در ملایر تاسیس شد که نخستین تولید رسانه‌ای این گروه تحت عنوان "سربازان فرمانده" متشکل از ۱۲۵ نفر از دانش‌آموزان ملایری با حضور مسئولان این شهرستان اکران شد.

رضا فرخی، مهدی احمدوند و احمد تیموری دست‌اندرکاران اصلی گروه فرهنگی و هنری "آوای مهدوی" هستند که با هدف اجرای سروده‌های رسانه‌ای در قالب مهدویت و انقلاب اسلامی، جذب افراد در قالب کارگاه فرهنگی و مهدوی، تبلیغات در حوزه انقلاب، ولایت، مهدویت و رهبری و تمامی زمینه‌های مذهبی تاسیس شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار