فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

16. خرداد 1402 - 7:57   |   کد مطلب: 32443
رئیس اداره راهداری ملایر خبر داد؛
نصب دو دوربین ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی ملایر
رئیس اداره راهداری و جمل و نقل جاده ای ملایر گفت: در راستای ایمنی در محورها به ویژه محورهای شریانی و اصلی در سال جاری دو دستگاه دوربین ثبت‌ تخلفات در محور جوکار-خیرآباد و چهار دستگاه دوربین در محور ملایر-آورزمان نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هاشم اسکندریان رئیس اداره راهداری و جمل و نقل جاده ای ملایر در جمع خبرنگاران با اشاره به  نصب دو دستگاه دوربین ثبت‌ تخلفات در ملایر اظهار کرد:  این اقدان با توجه به هدف گذاری اداره‌ راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی و کاهش تصادفات با اقدامات انجام شده است.

وی گفت: در دو ماهه گذشته نسبت به زمان مشابه سال قبل با وجود افزایش ۴۰ درصد تردد در جاده ها به ویژه در نقاط دارای تصادف و تقاطع ها پیچ ها ،  شاهد کاهش‌ محسوس تصادفات جاده‌ای را در شهرستان  بودیم.

رئیس اداره راهداری و جمل و نقل جاده ای ملایر بیان کرد: در راستای ایمنی در محورها به ویژه محورهای شریانی و اصلی در سال جاری دو دستگاه دوربین ثبت‌ تخلفات در محور جوکار-خیرآباد و چهار دستگاه دوربین در محور ملایر-آورزمان نصب و راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ دوربین ثبت تخلفات و کنترل سرعت و یک دستگاه باسکول توزین در حال حرکت در راه های شریانی و اصلی شهرستان فعال است، تصریح کرد:  امیدواریم با همکاری کاربران جاده ای شهروندان در حفظ و نگهداری سامانه های هوشمند و سایر محدثات و علائم راهداری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیش از گذشته شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای باشیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار