پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

16. خرداد 1402 - 7:42   |   کد مطلب: 32441
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر گفت: اراضی سالارآباد و گلدره برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از طریق مبانی قانونی و اعمال ماده هشت تملک شده و هیچ برگشتی به عقب وجود نخواهد داشت.

به گزارش ملایری‌ها؛ "عباس خدابخشیان"  اظهار داشت: در همین راستا ۲ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شهر ملایر الحاق می‌شود.

وی از پایان مهلت قانونی مشارکت و یا معرفی کارشناسان رسمی دادگستری برای زمین‌های مورد نیاز روستای سالارآباد برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و از تمامی افرادی که در مهلت قانونی برای انعقاد قرارداد مشارکت مراجعه کرده‌اند، قدردانی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر ادامه داد: ملاک محاسبه قیمت زمین‌های باقی مانده، نظر هیات کارشناسان رسمی دادگستری است، در حالی‌که این مسیر را توصیه نمی‌کنیم و نفع بیشتر مردم در مشارکت با دولت است.

خدابخشیان گفت: همچنین با تلاش‌های مستمر فرمانداری و همراهی نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، مشکل بخشی از اراضی گلدره نیز پس از ۳۱ سال حل شد و منافع مردم به شکل حداکثری و کامل تامین و تضمین خواهد شد.

وی تاکید کرد: مذاکرات، برآوردها و هماهنگی اولیه برای انعقاد قراردادهای مرتبط با عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن پروژه و انتقال خدمات صورت گرفته و بدون شک یکی موفق‌ترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور در ملایر رقم خواهد خورد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار