نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. خرداد 1402 - 10:02   |   کد مطلب: 32410
فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه عملیات الی بیت المقدس یکی از بزرگترین و استراتژیک‌ترین عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس است تصریح کرد: پیروزی در عملیات الی بیت المقدس باعث سردرگمی و به هم ریختگی شد.

علی اصغر فارسی فرمانده سپاه ملایر در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهمترین دستاوردهای پیروزی رزمندگان اسلام  در عملیات آزادسازی خرمشهر  اظهار کرد: عملیات الی بیت المقدس  یکی از بزرگترین دستاوردهای دوران جنگ تحمیلی بود.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در  پیروزی رزمندگان در عملیات‌های مختلف پس از آن بود، تصریح کرد: دشمن با تمام توان خود را بر روی خرمشهر گذاشته بود و هیچگاه فکر نمی کرد که رزمندگان ایران بتوانند خرمشهر را باز پس گیرند.

فرمانده سپاه ملایر با بیان اینکه عملیات الی بیت المقدس یکی از بزرگترین و استراتژیک‌ترین عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس است  تصریح کرد: پیروزی در عملیات الی بیت المقدس باعث سردرگمی و به هم ریختگی شد.

فارسی بیان کرد: رزمندگان و  نیروهای مخلص  در این عملیات علیرغم تحریم های همه جانبه به و با دست خالی توانستند بر دشمن پیروز شد و خرمشهر را آزاد کنند.

وی با اشاره به جنایت‌های نیروهای بعث در آغاز جنگ تحمیلی تصریح کرد : دشمنان به خیال خود به خود آمده بود که در خرمشهر بماند اما مقاومت های جانانه رزمندگان و اجرای عملیات پیروزمندانه الی المقدس تمام تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

فرمانده سپاه ملایر بزرگداشت عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از مهمترین وظایف همگانی دانست و عنوان  کرد: به مناسبت سوم خرداد بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف توسط حوزه‌های مقامت بسیج درسطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود. وی گفت: این برنامه‌ها شامل  برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، روشنگری و بصیرتی  بوده که در نقاط مختلف شهرستان به همت بسیجیان برگزار می‌شود. فارسی  برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی گلزار شهدا و رژه اقتدار در سطح شهر از مهمترین برنامه‌های محوری در روز سوم خرداد در ملایر عنوان کرد.

وی افزود: سرکشی  از خانواده شهدا، کوهپیمایی، مسابقات مختلف ورزشی، نشست خاطره‌گویی، نشست روشنگری، ایستگاه‌های فرهنگی،  مسابقات نقاشی و یادواره شهدای خانگی  از جمله مهمترین برنامه‌های است که  به مناسبت آزادسازی خرمشهر در ملایر برگزار  می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار