نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. ارديبهشت 1402 - 19:24   |   کد مطلب: 32394
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و چند تن از معاونین وزارت جهاد کشاورزی و نیرو به ملایر سفرکرده و در این سفر وضعیت سرمازدگی باغات ملایر بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به سفر رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و چند تن از معاونین وزارت جهاد کشاورزی و نیرو به ملایر اظهار کرد: این سفر به‌صورت ویژه برای بررسی وضعیت سرمازدگی کشاورزی و باغات ملایر انجام می‌شود.

وی به خسارت سرمای بهاره به کشاورزی و بخصوص باغات انگور ملایر اشاره کرد و گفت: بررسی وضعیت سد کلان و آب شرب ملایر، نیروگاه 500 مگاواتی، فاضلاب و سایر پروژه‌های مرتبط از دیگر برنامه‌های این سفر است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در پایان این سفر جلسه جمع‌بندی در با حضور مسئولان استانی و ملی برای جمع‌بندی تصویب مصوبات ویژه این سفر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام آزادی‌خواه: بازدید از سد کلان، باغات ملایر و پروژه‌های در دست احداث مرکز پرتودهی، نیروگاه 500 مگاواتی، دامداری شستا و دیگر پروژه‌های مرتبط با بخش کشاورزی از برنامه‌های این سفر است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار