پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

19. ارديبهشت 1402 - 8:18   |   کد مطلب: 32368
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برای انجام هر ورزش و پیشرفت در آن باید نخست بستر آن را فراهم کرد و استعدادیابی مقدمه و بستر کار است.

صادق  ورمزیار ملی‌پوش دهه ۷۰ و پیشکسوت باشگاه استقلال  در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به جایگاه استعدادیابی در فوتبال اظهار کرد: برای انجام هر ورزش و پیشرفت در آن باید نخست بستر آن را فراهم کرد و استعدادیابی مقدمه و  بستر کار است.

 وی با اشاره به وضعیت فوتبال ملایر بیان  کرد: در سال های اخیر فوتبال ملایر دارای جایگاه پایینی بوده است اما اقداماتی در حال حاضر انجام‌شده که می‌تواند باعث پیشرفت فوتبال این دیار شود.

ورمزیار با بیان اینکه لازمه پیشرفت بسترسازی است، تصریح کرد: در ملایر باید کار آکادمی قوی انجام شده و تمرکز کار روی این مسئله باشد تا بتوان استعدادهای شهرستان را شناسایی و پرورش داد.

وی با اشاره به وجود استعدادهای فوتبالی در ملایر تاکید کرد: ملایر، بروجرد، نهاوند و همدان شهرهایی هستند که می‌توانند فوتبال ایران را پیشرفت داده و بازیکنان جوان را پرورش دهند.

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: همواره تیم‌های بزرگ چه در کشور و چه در سایر نقاط دنیا  به دنبال خرید بازیکنان هستند و اگر بتوان در ملایر یک اکادمی خوب راه‌اندازی کرد در سال‌های آینده شاهد بازیکن‌سازی این شهر خواهیم بود.

وی افزود: اگر کار آکادمیک را به خوبی انجام دهیم در سال‌های آینده و بستر خوبی فراهم کنیم در سال‌های آینده ملایر دنبال بازیکن نیست و بازکنان لژیونر در تیم‌های سایر استان‌ها و کشورها داشته باشد.

وی با بیان اینکه در فوتبال ملایر پتانسیل بالایی وجود دارد، تصریح کرد:  لیگ‌های دسته پایین می‌‎تواند در رسیدن به اهداف فوتبالی کمک شایانی کنند.

ورزمزیار افزود: برای رسیدن به اهداف بالا، لیگ‌های دسته پایین‌تر می‌توانند بهترین مکان برای آزمون و خطا  به کارگیری نیروی‌های جوان فوتبالی بود تا آنان با تجربه کافی به لیگ‌های بالاتر بروند.

وی  به نقش تیم سردار زند در ملایر اشاره کرد و گفت: ایجاد تیم سردار زند و حضور در لیگ کشوری اقدام ارزشمندی است که می‌تواند در پیشرفت و جهش فوتبال ملایر موثر باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار