نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. اسفند 1401 - 8:29   |   کد مطلب: 32111
شهردار ملایر گفت: بودجه شهرداری ملایر برای سال ۱۴۰۲ با رشدی ۲۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته، ۷۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شد که طی روز‌های آینده به شورای اسلامی شهر تقدیم خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها، مجید فرجی گفت: بودجه ۱۴۰۰ حدود ۲۵۰ میلیارد تومان و بودجه امسال ۳۲۰ میلیارد تومان بود که بودجه سال آینده شهرداری ملایر با افزایش ۲ برابری می‌تواند تحول عظیمی در حوزه‌های عمرانی شهر ملایر ایجاد کند.

وی افزود: با تحقق این رقم بودجه تلاش می‌کنیم کار‌های اساسی را در این شهر پایه‌گذاری کنیم تا علاوه بر افزایش منابع درآمدی شهر، موجب خوشحالی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان شود.
 
شهردار ملایر تاکید کرد: در تلاش هستیم برای تحقق درآمدها، از بودجه‌های غیر عوارضی همچون زمین و املاک و بودجه‌های ملی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر استفاده کنیم.
 
فرجی گفت: با توجه به هزینه‌هایی که امسال داشتیم، حدود ۲۴۰ میلیارد تومان هزینه‌های جاری شهرداری ملایر در سال‌جاری بود که طبق برآورد‌های انجام شده، این هزینه سال آینده به حدود ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.
 
وی تصریح کرد: برای طرح های عمرانی سال ۱۴۰۲ که باید به مرحله خوبی برای تکمیل برسد، حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه تعریف کردیم و در مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری پیش‌بینی شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار