نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. بهمن 1401 - 10:01   |   کد مطلب: 31908
فرماندار ملایر گفت: بارش ها باعث قطع برق 21 روستای این شهرستان شد و نیروهای راهداری و برق در تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی و اتصال برق این روستاها هستتد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سلمان اسماعیلی  فرماندار ملایر شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملایر با اشاره به بارش برف و باران در شهرستان ملایر اظهار کرد:  در بسیاری از نقاط شهرستان ملایر میزان بارش‌ها شدید گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در برخی ارتفاعات و گردنه‌ها ملایر میزان ریزش برف تا یک متر گزارش شده است تصریح کرد:  در پی ریزش برف و باران شدید  برخی راه‌های فرعی  ملایر مسدود شدند.

فرماندار ملایر با شاره به بارش برف شدید در  48 روستای شهرستان عنوان کرد: بارش ها باعث قطع  برق 21 روستای این شهرستان شد و  نیروهای راهداری و برق در تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی و اتصال برق این روستاها هستتد.

وی تاکید کرد: برای حفظ مراقبت از جان مردم و مسافران، دستگاه‌های امدادی هلال احمر، شهرداران و سایر دستگاه‌ها با تمام توان پای کار هستتد.

اسماعیلی گفت: در برخی محورهای مواصلاتی  شهرستان تعدادی از همشهریان و هموطنان ما که گرفتار برف شدند و به خاطر لغزندگی جاده‌ها امکان تردد نداشتند، در مراکز مختلف اسکان داده شدند.

وی بیان کرد:  از شهروندان عزیز درخواست داریم تا حد امکان از ترددهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار