نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. بهمن 1401 - 8:25   |   کد مطلب: 31906
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 9 نفر سارق و کشف اموال مسروقه در اجرای طرح مبارزه با سرقت توسط مدر شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش  ملایری‌ها؛ احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت در ملایر اظهار کرد:  در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محوریت برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه مرحله دیگری از طرح مبارزه با سرقت در شهرستان ملایر به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران کلانتری 12شهرستان با تلاش شبانه روزی و با انجام شگردهای ویژه پلیسی از مخفیگاه سارقان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر  بیان  کرد:  مامورین پس از هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی و طی چند مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه تعداد مجموعاً 7 نفر سارق را دستگیر کردند.

ساکی گفت: ماموران در اجرای این طرح  و در بازرسی از مخفیگاه سارقان حدود 750 کيلوگرم چوب، تعدادی تابلوی نام نمای خیابان ها به همراه پایه های مربوطه،مقادیری آهن آلات ( ميلگرد ) متعلق به خانه هاي درحال ساخت، 2 لنگه درب آهني متعلق به خانه هاي خالي از سکنه ،يک عدد درپوش متعلق به اداره آب و فاضلاب،يک دستگاه گاز روميزي، تعدادی لوله هاي پلاستيکي ( پليکا)  را کشف کردند.

وی با بیان به اینکه هر 9 متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد : به منظور توانمندی در برابر شگردهای مجرمان ، شهروندان به توصیه ها و هشدارهای پیشگیرانه پلیس و مجهز کردن اموال و امکانات خود به تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار