نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. بهمن 1401 - 15:44   |   کد مطلب: 31903
فرماندار ملایر گفت: برخی مدیران و کارمندان برای گرفتن پست و حکم دست‌به‌دامن افراد زیادی شده؛ اما بعد از آن پاسخگو نیستند و یا برای رأی آوردن مردم را عزیزکرده و هر روشی استفاده می‌کنند؛ اما پس از آن در هیچ پستویی پیدا نمی‌شوند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در جلسه ستاد دهه فجر ملایر با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی صحیح برای گرامی داشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در برگزاری جشن‌های انقلاب بیان خدمات ۴۴ساله نظام به همه مردم است.

وی با گلایه از کارمندان و مسئولین بی‌تعصب و بی‌انگیزه تأکید کرد: برخی از این افراد  تعصب به هیچ‌چیز ندارند و  اینکه چه بلایی بر سر کشور آمده  و اگر مردم در عذاب هستند برایشان اصلاً مهم نیست.

فرماندار ملایر با بیان اینکه این افراد فقط به ساعت حضور و خروج و روال کارمندی اکتفا می‌کنند تصریح کرد: پست و مدیریت که ارث پدری ما که نیست و اگر انقلاب نبود معلوم نبود ما کجا بودیم.

وی تأکید کرد: در هر مناسبتی در شهر و کشور رخ می‌دهد این افراد نیستند و  رفتار و عملکرد و در فضای مجازی برعکس است.

اسماعیلی با بیان اینکه این دولت بی‌احترامی به مردم را نمی‌پسندد، گفت:  اگر این سیستم را قبول ندارید چرا کارمند این نظام هستید و باید پرسید چرا با مردم برخورد بد دارید؟

وی گفت: برخی از این افراد برای گرفتن پست و حکم دست‌به‌دامن افراد زیادی شده؛ اما بعد از آن پاسخگو نیستند و یا برای رأی آوردن مردم را عزیزی کرده و هر روشی استفاده می‌کنند؛ اما پس از آن در هیچ پستویی پیدا نمی‌شوند.

 

فرماندار ملایر تأکید کرد: اگر گزارشی از اداره‌ای به فرمانداری داده شود که با مردم به‌صورت غیرموجه رفتار بد و ناپسند از طرف این افراد داده شود قطعاً باید پاسخگوی رفتار خو باشند.

وی با تأکید بر لزوم بیان مسائل  عملکرد نظام به مردم عنوان کرد: اکثریت مردم طرف‌دار نظام و انقلاب هستند و باید به آنها گزارش کامل داده شود.

اسماعیلی افزود: در ایام دهه فجر و باتعصب و غیرت نسبت به‌نظام باید تبلیغات بی‌سابقه داشته باشیم و عملکرد نظام به‌درستی برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به راه‌های ارائه دستاوردهای نظام تأکید کرد: دشمن میلیاردها دلار برای اخبار منفی و مشغول کردن ذهن جوانان هزینه می‌کند؛ اما چرا ما برای بیان حقایق و دستاوردهای نظام هزینه نکنیم.

فرماندار ملایر با بیان اینکه این نظام مظلوم است تصریح کرد: رؤسای ادارات در ایام دهه فجر در مساجد حاضر شوند و میز خدمت برگزار کنند و به‌صورت رودررو و مستقیم با مردم ارتباط بگیرند.

وی بیان عملکرد از طریق رسانه‌های را یکی دیگر از راه‌های تبیین دستاوردهای نظام عنوان کرد و گفت: در چهل و چهار سال انقلاب اسلامی کار انجام شده است و همه دستاوردهای این سال‌ها بیان شود.

اسماعیلی با اشاره به افتتاح برخی پروژه‌های در ایام‌الله دهه فجر در ملایر تأکید کرد:  پروژه‌های آماده نشده نباید افتتاح شود.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی صحیح برای برگزاری 22 بهمن تماشایی تأکید کرد: دشمن یک‌صد روز تمام دارایی‌اش استفاده کرد تا مردم را به خیابان‌ها بریزد؛ اما موفق نشد.

فرماندار ملایر با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه تأکید کرد: این اقدام پارلمان اتحادیه اروپا حماقتی بیش نبود.

وی به برگزاری جشن بزرگ انقلاب در ملایر اشاره کرد و گفت: این جشن با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان و نوجوانان دهه هستند و دهه نود در ورزشگاه الغدیر برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار