نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. بهمن 1401 - 9:27   |   کد مطلب: 31900
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به‌جز جمهوری اسلامی ایران، حدود ۵۰ کشور دنیا از سمت آمریکا تحریم است، تصریح کرد: هر کشوری که به دنبال استقلال بوده و تلاش کرده روی پای خود بایستد و حاضر نشده به آمریکا باج دهد، توسط آمریکا تحریم شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه جمعه ۷ بهمن ماه، در یادواره شهدای روستای تله‌جرد علیا و شهید مدافع امنیت شهید "علی نظری" و شهید مدافع حرم شهید "حیدر ابراهیم خانی"، شهدا، فرهنگ شهادت، ایثارگری و از خودگذشتگی را سکه‌های ارزشمند در جیب مردم دانست و مطرح کرد: مواظب باشیم در این چاله میدان اروپا، آمریکا و صهیونیست‌ها این سکه‌های ارزشمند را از جیب‌مان نزنند.

وی با بیان اینکه اغتشاش و آشوب بهانه است، گفت: حاج قاسم سلیمانی سکه تمام بهار و انسان‌ساز جهان اسلام است پس تعجبی ندارد که حاج قاسم را مورد هجمه قرار دهند.

آزادیخواه با اشاره به قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی از سوی اتحادیه اروپا، افزود: نور حاج قاسم سلیمانی چراغی در شب تاریک است که سازمان تروریستی ایجاد شده توسط اروپا را با کمک همرزمانش از بین برد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شکل گیری نظم جدید جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون کشورهای عضو سازمان‌های بین‌المللی کدخدای دنیا بودند و حکم‌شان تثبیت شده بود اما حالا می بینیم که کشورهایی از جمله روسیه و چین این نظم جهانی را بهم زدند.

آزادیخواه با اشاره به دستاوردهای مؤثر نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در شهرها و روستاها، گفت: حتماً مشکلات اقتصادی هم وجود دارد اما این مشکلات هم تنها به دست خودمان حل می‌شود./ایسنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار