نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. دى 1401 - 9:46   |   کد مطلب: 31842
 شهردار ملایر گفت: نخستین همایش هم آفرینی در ملایر با هدف نوآوری در خلق و توسعه کسب و کارها شرکت های نوپای بومی آغاز به کار کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مجید فرجی شهردار ملایر درآیین افتتاح نخستین  همایش هم آفرینی در ملایر با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: نخستین همایش هم آفرینی در ملایر با هدف نوآوری در خلق و توسعه کسب و کارها شرکت های نوپای بومی برپا شده است.

وی افزود: در این همایش ایده‌های مختلف با موضوعات گردشگری، صنایع دستی و شهر هوشمند  برگزار می‌شود.

فرجی بیان کرد:  نخستین همایش هم آفرینی به مدت ۳ روز  با رویکرد آموزشی-تجربی  به صورت تیم های 3 الی 10 نفره یا انفرادی با حضور داوران و مدیران شهری برگزار می‌شود.

فرجی گفت:  این رویداد  بین هشت گروه فعالان اکوسیستم نوآوری، فعالان حوزه صنعت، گردشگری، مدیریت کسب و کار، معماران، کنشگران اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ و گرافیک برگزار شده و شرکت کنندگان همگی در یک فضای مشترک  پس از طرح مسائل مربوط به شهر از سوی مدیریت شهری برای حل مسائل تلاش می کنند.

 وی با بیان ایکه در طول مدت این  همایش منتورها و تسهیلگران  شرکت کنندگان را حمایت می کنند  تصریح کرد: این اقدا در راستای این است تا شرکت گنندگان تا بهترین راه حل‌ها کشف و ارائه دهند.

 شهردار ملایر دبیان کرد:  پس از اتمام سه روزه این همایش  ایده های برتری که رای داوران را کسب نموده اند با حمایت های مالی و  معنوی از سوی شهرداری وارد مراحل شتابدهی می‌شوند.

وی افزود:  به تیم اول این رویداد که بهترین ایده و طرح را داشته باشد ۱۰ میلیون تومان، به تیم دوم ۷ میلیون تومان و به تیم سوم ۵ میلیون تومان جایزه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار