نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. دى 1401 - 23:47   |   کد مطلب: 31824
مسابقات لیگ برتر فوتسال استان همدان به میزبانی همدان برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  مسابقات لیگ برتر فوتسال استان همدان به میزبانی همدان برگزار شد در این رقابت تیم باشگاه خانه جوانان ملایر با غلبه بر حریفان خود، به لیگ دسته سه فوتسال کشور صعود کرد.

هفت تیم از تیم‌های لیگ برتری فوتسال استان همدان به نام‌های خانه جوانان، هدف، سروش، متحدین و وحدت از ملایر و شهدای خاکریز و میثاق از شهرستان اسدآباد در این دوره از مسابقات شرکت کردند که تیم خانه جوانان ملایر توانست با شکست حریفان سرسخت هم استانی خود قهرمانی این دوره از مسابقات را از ان خود کند و با اقتدار به لیگ دسته سه فوتسال کشور صعود کند.

شاکله اصلی لیگ برتر فوتسال استان با همت و تلاش کادرفنی و مربیان باشگاه‌های فوتسال ملایری هستند که تیم هدف ملایر نیز به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرده و تیم سروش به عنوان تیم اخلاق این بازی‌ها و امیر میرفلاح از تیم هدف با ۱۶ گل زده به عنوان بهترین گلزن این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی شده اند و کسب این موفقیت‌های ارزشمند پرچم ملایر در میادین استانی و کشوری همیشه بالاست.

در همین جهت در اقدامی فرهنگی، ارزشی به منظور ایجاد انگیزه و تشویق در تیم‌داری و قهرمان پروری با همکاری مسئولان کاردان و پرتلاش کمیته‌های هیأت فوتبال به مناسبت صعود موفقیت آمیز تیم خانه جوانان به لیگ دسته سه فوتسال کشور، مراسم جشنی در سالن شهدای خلبان مجموعه ورزشی کوثر برگزار کرد.

در این مراسم رئیس هیأت فوتبال ملایر با قدردانی از همکاری و حمایت‌های اداره ورزش و جوانان و رئیس و اعضای هیأت فوتبال استان و مسئولان کمیته‌های این هیأت، از حضور پرقدرت تیم خانه جوانان در لیگ دسته سه کشور خبر داد.

مهدی یوسف‌وند گفت: با کمک مسئولان اجرایی و ورزشی استان و نمایندگان ورزش دوست ملایر و نهاد‌ها و سازمان‌های توانمند ملایر همچون تیم فوتبال سردار زند از تیم خانه جوانان نیز حمایت‌های همه جانبه صورت می‌گیرد تا همچون حضور قدرتمند ملایر در لیگ فوتبال ملی، شاهد درخشش نماینده شهرمان در لیگ دسته سوم فوتسال کشور نیز باشیم که این اتفاقی شدنی است.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان گفت: با تغییر و تحول در هیأت فوتبال ملایر و انتصاب یوسف‌وند به عنوان رئیس هیأت فوتبال این شهرستان، شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خوب و مداوم فوتبال ملایر و البته تغییرات خوب و چشمگیر در تمام کمیته‌های زیرمجموعه مدیریت وی بودیم.

صوفی افزود: به این باور رسیدیم که حل بیشتر مشکلات و اُفت و خیز‌ها در فوتبال ما، مدیریت جهادی و فکر‌های جوان و انقلابی است و تمام این ویژگی‌ها در رئیس هیأت فوتبال ملایر مشهود و هویداست و به نوعی عملکرد وی در این مدت، ترغیب هیأت فوتبال همدان برای باز کردن پای مدیران و نیرو‌های جوان به بدنه فوتبال استان را به همراه داشته است.
در مراسمی با اهدای جام قهرمانی از تیم‌های برتر این مسابقات و همچنین اهدای کاپ اخلاق و لوح تقدیر و هدایا از آقای گل این مسابقات تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

همچنین تیم هدف ملایر به مقام نایب قهرمانی و تیم سروش به عنوان تیم اخلاق و امیر میرفلاح از تیم هدف با ۱۶ گل زده به عنوان بهترین گلزن و آقای گل مسابقات لیگ برتر فوتسال استان انتخاب و معرفی شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار