نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. دى 1401 - 11:13   |   کد مطلب: 31760
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همایش "روایت قهرمان" با حضور هنرمندان ملایر برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین طالب ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری همایش "روایت قهرمان" در ملایر اظهار کرد: همزمان با ایام سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه های مختلف فرهنگی در ملایر اجرا می شود.

وی افزود: برگزاری همایش "روایت قهرمان"  با حضور بیش از یکصد هنرمند ملایری در بخش های مختلف هنری در روز 14 دی ماه و در مجتمع فرهنگی ملایر برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان کرد: هنرمندان ملایری در این همایش آثار تولیدی خود را با موضوع سردار دل هاحاج قاسم سلیمانی به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به بخش های هنری این همایش بیان کرد: اجرای تئاتر، کارگاه خوشنویسی، عصر شعر، روایتگری، نمایشگاه عکس شهدا و حاج قاسم و اجرای نمایش زنده از مهمترین برنامه های این همایش است.

حجت اسلام ترکاشوند با بیان اینکه در این همایش طراخان ملایری چهره صورت حاج قاسم را طراحی می کنند، تصریح کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی، پوستر و شعرخوانی از دیگر بخش های این همایش است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار