نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. دى 1401 - 9:40   |   کد مطلب: 31751
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام مردان غیور و زنان آزاده مسلمان است و یک مسئول، یک سردار مردمی به تمام معنا بود و با اخلاص و فداکاری امید را در ملت های مستضعف و مظلوم دنیا مخصوصاً در منطقه زنده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله نجفی مقدم مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به جایگاه سردار دل ها سپهبد شهید حاح قاسم سلیمانی در بین ایرانیان اظهار کرد:  حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و یک جریان است.
وی  با بیان اینکه رمز جایگاه حاج قاسم سلیمانی در سه چیز است اکید کرد:  سردار سلیمانی  جانش را فدای ایران و انقلاب کرد و معنای واقعی فداکار و ایثارگر بود.
حجت الاسلام نجفی مقدم تصریح کرد: سردار دل ها هر  اقدامی که انجام می داد برای  رضای خدا بود و مخلص الله بود و  اخلاص از ویژگی های بارز حاج قاسم بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی  فردی مجاهد  بود و  جهاد در راه خدا را از اهداف افتخارات خود می دانست، تصریح کرد:  این  خصوصیات سردار  سلیمانی این شهید را  تبدیل  به یک جریان و به یک مکتب تبدیل کرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر  گفت:  حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام مردان غیور  و زنان آزاده  مسلمان است و  یک مسئول، یک سردار مردمی به تمام معنا بود و با  اخلاص و فداکاری امید را در ملت های مستضعف و مظلوم دنیا مخصوصاً در منطقه زنده کرد.

وی با اشاره به مهمترین وظایف مسئولین در قبال مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: امروز مسئولین با خدمت رسانی به مردم و اقدامات خالصانه و جهادی می توانند ادامه دهنده راه سلیمانی‌ باشند.

حجت الاسلام نجفی افزود:  مردم هم با حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاج قاسم را حرم میدانست ادامه دهنده راه سلیمانی ها خواهند بود.

وی با اشاره به برگزاری نشست های و مراسم در نقاط مختلف ملایر  در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: این  مراسم های بزرگداشت و نشست هایی با موضوع شخصیت حاج قاسم سلیمانی  با  هدف تربیت تفکر سلیمانی برگزار می شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: ۱۲۰ مراسم بزرگداشت و ۱۰ برنامه شاخص در ایام شهادت حاج قاسم در  شهرستان برگزار می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار