نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آذر 1401 - 22:50   |   کد مطلب: 31596
استاندار همدان از بازگشت ۱۱۵ واحد تولیدی راکد در همدان به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای اداری استان اظهار کرد: در سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم به استان همدان، اعتبارات مناسبی در حوزه‌های مختلف به استان اختصاص یافت که بخشی از آن اختصاص داده شده است.

 وی گفت: پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات سفر رییس جمهور در اولویت قرار دارد و هرچه سرعت اجرای پروژه‌ها بیشتر باشد، اعتبارات بیشتری اختصاص می‌یابد.

استاندار همدان گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، اعتبارات مناسبی در حوزه وزارت نفت به استان اختصاص داده شد و موافقت‌نامه‌های این حوزه برای ابلاغ صادر شده است.

 وی گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان از ظرفیت اقتصادی در جهت جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها استفاده کنند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دشمن با طمع‌ورزی و سوء استفاده از شرایط موجود، به دنبال ضربه زدن به کشور است گفت: برای پیشگیری از هرگونه آسیب، دستگاه‌های اجرایی، خودمراقبتی، پایش هوشمند و گشت‌های شبانه حفاظت از تاسیسات و موارد مربوط به حوزه پدافندی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: از موارد شکایت مردمی، نحوه برخورد مسئولان و کارکنان در برخی از ادارات است که برای پیشگیری از آن تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مراجعه کنندگان در دولت مردمی در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار همدان با بیان اینکه نباید کاری کنیم تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران دلسرد شوند گفت: دستگاه‌های اجرایی باید الگو و سرمشق باشند و تلاش کنند در جشنواره شهید رجایی سال آینده به عنوان نمونه معرفی شوند.

وی گفت: بر اساس سیاستگذاری‌های صورت گرفته با روی کار آمدن دولت سیزدهم، ۱۱۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد این استان به چرخه تولید بازگردانده شده است.

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار