نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آذر 1401 - 22:49   |   کد مطلب: 31595
معاون مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان گفت: توزیع ۱۳۰ تن مرغ منجمد به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین محرومان این استان آغاز شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی چهاردولی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر توزیع بسته های کمک معیشتی را در قالب طرح «سفره احسان» آغاز کرده و امروز چهارمین مرحله این طرح با توزیع مرغ آغاز شد.

وی با بیان اینکه مرغ های منجمد از سردخانه همدان تهیه شده است افزود: ۳۷۵ گروه جهادی که ۹۹ درصد از آنها بسیجیان مستقر در مناطق هستند کار توزیع مرغ را بر عهده دارند و این افراد به علت اشرافیت به مناطق و شناسایی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر بهتر می توانند ستاد اجرایی فرمان امام را در انجام این کار یاری دهند.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان اضافه کرد: طرح «سفره احسان» به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر، محروم و کم درآمد ساکن در استان از ابتدای سال جاری آغاز و تاکنون در چهار مرحله اقدام به توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه کرده است.

چهاردولی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان شامل برنج، حبوبات، مواد غذایی و مرغ با بهره گیری از گروه های جهادی در این استان توزیع شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار