نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. آذر 1401 - 21:57   |   کد مطلب: 31585
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی که از ابتدای هفته جاری از سمت شمال غرب وارد استان شده و تا پایان هفته در آسمان همدان ماندگار است و به صورت بارش برف و باران فعالیت می‌کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ روح الله زاهدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده تمام ابری، همراه با ریزش پراکنده برف و وزش ملایم باد و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: دمای هوای شبانه استان همدان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

زاهدی تصریح کرد: دمای هوای شبانه (کمینه) بیشتر نقاط استان همدان تا پایان هفته جاری تا حدود هشت درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: طی سه روز آینده بیشینه دمای هوای نقاط مختلف استان همدان تغییرات محسوسی نخواهد داشت و ممکن است در این مدت دمای روزانه برخی از نقاط بین یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش یابد.

به گفته وی، نهاوند با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند یا ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته نیز بین هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و چهار درجه سانتیگراد زیر صفر در نوسان بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار