نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آبان 1401 - 9:12   |   کد مطلب: 31507

مجید حیدری مدیرعامل تیم سردار زند ملایر  در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از تیم ملی کشور در مسابقات جام جهانی اظهار کرد: تیم ملی به معنی نماینده مردم است  آنها نماینده همه ما در هر جایگاهی هستند .

وی با بیان اینکه در مسابقات جام جهانی فوتبالیت های ما با نام ایران حضو دارند تصریح کرد: در این مسابقات نام ایران مطرح است نه اسم شخص خاص و همه ما باید حمایت های لازم را از آنها داشته باشیم.

حیدری  افزود:  برخی مشکلات و انتقادات در کشور وجود دارد اما این مسائل درون خانوادگی است و باید در داخل کشور حل شود.

وی گفت: از کسانی که علیه تیم ملی نقد دارند و داعیه دار شده اند باید پرسید اگر خود شما آنجا بودید نمی خندیدید؟

مدیرعامل تیم سردار زند ملایر با بیان اینکه هجمه های غیرمنطقی و ناعادلانه علیه تیم ملی است به وجود آمده است تصریح کرد: همه ایرانی ها از داشتن تیم ملی خوب احساس غرور می کنند و برای تیم ملی کشورمان ارزوی موفقیت می کنیم.

وی گفت: جوهایی علیه تیم ملی به وجود آدمده و عده ای در حال موج سواری در این شرایط هستند که باعث به وجود آمدن شرایط کنونی شده است.

حیدری تاکید کرد: ما بیش از هشتاد میلیون نفر جمعیت داریم و همه تیم ملی را دوست دارند هر چند عده ای نگاه متفاوتی دارند اما آیا انها هشتاد میلیون هستند؟

وی افزود:  اقلیتی با توجه مشکلاتی که دارند این روزها علیه تیم ملی شعار می دهند اما نباید  80 میلیون نفر ایرانی نادیده کرفته شود و مطمئنا  عده ای تحت جوهای رسانه ها و پیج های خاص جو زده و احساسی عمل می کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار