نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. شهريور 1401 - 8:58   |   کد مطلب: 31353
امام جمعه ملایر گفت: همین که دشمن در قضیه‌ای قرآن را آتش می‌زند به معنی این است که این نظام برخاسته از مکتب قرآن و ریشه در قرآن و امام زادگان دارد و با این اقدامات ریشه خود را می‌سوزاند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر، امروز ۳۰ شهریورماه در دیدار با مسئولان ملایر به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تجربه ارزشمندی را در دفاع مقدس به دست آوردیم، دفاع مقدس نشان داد که اگر یک ملت به رهبری ولی فقیه و امام راحل بسیج شود می‌تواند در برابر دشمن بایستد و در برابر هجمه‌های دشمن پیروز شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس بالا است و آینه تمام نمای افتخار این ملت و نظام است، گفت: اگر بعد از دفاع مقدس دشمنان هر از چند گاهی با برنامه‌ای ملت را می‌ترسانند بدانند ملت ایران از هیچ برنامه دشمن هراس ندارد چراکه این ملت در دفاع مقدس با شجاعت ایستادند و دیگر هراسی ندارند.

امام جمعه ملایر افزود: در دفاع مقدس این ملت با الگو از راه و و نهضت امام، نشدنی‌ها را به شدنی‌ها تبدیل کرد و بعد از دفاع مقدس نیز ملت راه را پیدا کرد و در مقابل همه هجمه‌ها تا به امروز ايستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز نیاز است تا دفاع مقدس بازبینی و مرور شود و بر درس‌های هشت سال گذشت و ایثار پافشاری کرد، گفت: همايش پیاده روی اربعین هم برای این است که انسان یک دست بیعت و تجدید پیمانی دوباره با امام حسین(ع) داشته و ادامه دهنده مسیر ایشان و شهدا باشد.

حجت‌الاسلام برقراری افزود: دفاع مقدس برگرفته از مکتب و مسیر کربلا و امام حسین(ع) بود دشمن امروز با این بهانه اخیر خانم امینی به اعتقادات و ارزش‌های ما جسارت می‌کند.
وی اضافه کرد: آتش کشیدن امام زاده عبدالله همدان دیگر مخالفت با جمهوری اسلامی و نظام نیست جسارت به قرآن و مقدسات است.

حجت‌الاسلام برقراری با بیان اینکه دشمن با اصل دین و امام حسین(ع) مخالف است، افزود: ما جمهوری اسلامی را با تأسی از شهید حاج قاسم سلیمانی حرم می‌دانیم و اگر این حرم باقی بماند دیگر حرم ها هم باقی می‌ماند.

وی تصریح کرد: همین که دشمن در قضیه‌ای قرآن را آتش می‌زند به معنی این است که این نظام برخاسته از مکتب قرآن و ریشه در قرآن و امام زادگان دارد و با این اقدامات ریشه خود را می‌سوزاند.

برقراری با بیان اینکه ما امروز باید از این قضیه‌هایی که دشمن وجود آورده درس بگیریم، گفت: این نشان می‌دهد که چه گرگ های درنده‌ای در میان ما هست که هیچ نقشی در انقلاب و دفاع مقدس نداشته‌اند.

امام جمعه ملایر با اشاره به ظرفیت‌های این نظام گفت: از راه عالمانه باید نظام را حفظ کرد که یکی صادق بودن با مردم و دیگر از نظر اعتقادی عملی است.

وی با تاکید بر اینکه همه روسای ادارات باید هفته‌ای یک بار با زیر مجموعه‌های خود جلسه داشته و نقاط ضعف و قوت زیر مجموعه خود را ببینید، گفت: ضعف‌ها تذکر داده شود تا ناراحتی و نارضایتی برای مردم ایجاد نشود چراکه مردم ولی نعمت ما هستند.

برقراری یادآور شد: مسئولان جزء مردم هستند و هر مسئولی خودش را از مردم نداند اشتباه می‌کند، مسئول باید با راهکار، اخلاق مداری و قانونی رضایت مردم را به دست آورده و خدمت به مردم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه این قضایا از قبل برنامه ریزی شده بوده و دشمن از این فضا سو استفاده کرده است، گفت: بسیاری امروز که در فضای مجازی چنگ به چهره نظام انداخته‌اند در حالی است که به برکت این نظام به جایگاه و شهرت رسیده‌اند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه باید در مقابل این افراد ایستاد و از آنها مطالبه کرد که با چه حکمی این قضیه اخیر را بزرگ نمایی و به نظام جمهوری اسلامی جسارت می‌کنند افزود: ۵۰ میلیون متن در مورد مرگ این دختر آیا اتفاقی است پس معلوم است که دشمن با برنامه پیش رفته است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تببین ناگفته‌های هشت سال پایداری و شجاعت این ملت در برابر دشمن است، همه معارف ما در دفاع مقدس نهفته است و دشمن می‌خواهد این فرهنگ را از ما بگیرد و امروز باید با بصیرت حواسمان باشد.

برقراری با اشاره به روایتی از امام علی(ع) خطاب به مسئلان گفت: عمل به آنچه گفته می‌شود، عاقبت اندیشی، استقامت و صبوری، طهارت و پرهیزگاری برای مسئولان در نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار