نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. شهريور 1401 - 13:04   |   کد مطلب: 31350
علی‌اصغر فارسی گفت: در ایام هفته دفاع مقدس 25 برنامه شاخص در نقاط مختلف شهرستان ملایر برگزارشده و حوزه‌های و پایگاه‌های مقاومت نیز برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی‌اصغر فارسی فرمانده سپاه ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نشان‌گر تاریخی است که همه جبهه کفر علی‌رغم اختلافات در یک صف علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند اما ایران این هیمنه را شکست .

وی افزود: جنگ تحمیلی ازاین‌جهت مقدس است که در راستای اعتلای اسلام و در پیام عاشورا بود و رزمندگان حسینی وار ایستادند و عظمت  آفرینی کردند.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام هفته دفاع مقدس در ملایر اظهار کرد:  توجه به سیاست‌های کنگره هشت هزار شهید استان همدان، روزشمار هفته دفاع مقدس و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان بانام حماسه‌سازان دفاع مقدس  از مهم‌ترین رویکردهای برنامه‌های این هفته است.

وی بابیان اینکه در ایام هفته دفاع مقدس امسال پیشکسوتان محور قرار داده‌شده‌اند ، تصریح کرد: فضاسازی تبلیغاتی و محیطی در سطح شهر با استفاده از نمادهای دفاع مقدس انجام‌شده است.

فارسی گفت: با توجه به دیدار امروز پیشکسوتان و رزمنده‌های دوران دفاع مقدس با رهبر انقلاب یکی از رزمندگان به نمایندگی از پیشکسوتان ملایر در این دیدار حضور دارد.

وی افزود: دیدار با امام‌جمعه  ملایر، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری عصر شعر دفاع مقدس، تولید و انتشار محتوای دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور راویان در مدارس و اداره‌ها در راستای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، نمایشگاه‌های دفاع مقدس در مکان‌های مختلف، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری شیفت ایثار، برنامه‌های جهادی و یادواره‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در ملایر است.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به نام‌گذاری روزهای مختلف هفته دفاع مقدس بیان کرد: برنامه‌های این هفته در ملایر با برگزاری صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی در گروه مهندسی ۴۳امام علی(ع) ملایر آغاز می‌شود.

وی افزود:  برگزاری رژه اقتدار خودرویی به هماره ادوات نظامی در  سطح شهر ملایر، سامن و روستای حسین‌آباد ناظم، غبارروبی گلزار شهدا بهشت هاجر و کلینیک سیار دامپزشکی در دو روستای ملایر از مهم‌ترین برنامه‌های روز نخست هفته دفاع مقدس در ملایر است.

فارسی بیان کرد: برگزاری مراسم دعای ندبه با حضور بسیجیان و رزمنده‌های دوران دفاع مقدس، حضور در نماز جمعه و سخنرانی یکی از پیشکسوتان ایثار و شهادت از برنامه‌های مهم دومین روز از ایام هفته دفاع مقدس در ملایر است.

وی  گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی در روز دوم مهر و هم‌زمانی با هفته دفاع مقدس زنگ حماسه و مقاومت در هفت مدرسه مختلف شهرستان ملایر به صدا درمی‌آید.

فرمانده سپاه ملایربا اشاره به برگزاری عزاداری و حرکت دسته‌های عزای در روز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) بیان کرد: در ایان هفته دفاع مقدس چهار واحد مسکونی افتتاح می‌شود.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی، ویزیت رایگان، مشاوره‌های خانواده  و حقوقی و افتتاح ۱۰ کارگاه اشتغال‌زایی از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر است.

فارسی به برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله اشاره و تصریح کرد: در این هفته یادواره شهدای روستای ده شاکر، علی‌آباد دمق، بخش زند و مراسم آبروی محله در روستاهای بلرتو، عشاق، کهکدان،  آورزمان، جوکار و انوج برگزار می‌شود

وی اشاره به برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس ملایر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی در این هفته برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس با حضور سه هزار و پانصد رزمنده در سالن الغدیر ملایر است.

فرمانده سپاه ملایرگفت: در ایام هفته دفاع مقدس 25 برنامه شاخص در نقاط مختلف شهرستان ملایر برگزارشده و حوزه‌های و پایگاه‌های مقاومت نیز برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار