نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. شهريور 1401 - 9:07   |   کد مطلب: 31344
حمیدرضا سپهری نیا گفت: ورزشکاران ملایری در مسابقات قهرمانی کونگ فو استان همدان موفق به کسب چهار رنگارنگ شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمیدرضا سپهری نیا رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کونگ فو تو آ استان همدان به مناسبت بزرگداشت شهید والامقام  شمسی  پور شهید شاخص ورزش کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

وی افزود: تیم  ملایر  در این رقابت ها در رده‌ سنی نونهالان دحضور داشت و رزمی کاران ملایری موفق له کسب چهار مدال رنگارنگ شدند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر  بیان کرد: علی یاسین ترکمان  و امیر عباس ترکمان مدال طلا ، متین بابایی مدال نقره و امیر عباس ترکمان مدال برنز این مسابقات را کسب کردند.

وی به  آغاز فستیوال مدارس فوتبال در ملایر اشاره کرد و گفت:  به منایبت هفته دفاع مقدس  فستیوال مدارس فوتبال  در  مجموعه ورزشی سردار شهید حاج حسن تاجوک برگزار می شود.

سپهری نیا افزود: در راستای توسعه ورزش و معرفی مستعدین ورزشی در رده های پایه برای تشکیل تیمهای حرفه ای برای حضور در مسابقات استانی و کشوری هدف لرگزاری این فستیوال است.

وی گفت: شانزده تیم در رده های پایه تا نوجوانان در این فستیوال شرکت کردند و زیر نظر کادر فنی و داوران و ناظران هیئت فوتبال توانایی و استعداد و تجربه آموزشی خود محک می زنند.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار