نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. مرداد 1401 - 9:00   |   کد مطلب: 31256
نماینده مردم ملایر در مجلس خبر داد؛
عدم پیشرفت پروژه های آبرسانی روستایی ملایر
هادی بیگی نژاد گفت: نظر به این که در حوزه آب با توجه به پیگیری های صورت گرفته، اعتبارات خوبی تخصیص داده شده است، اما از عدم پیشرفت پروژه ها تعجب می‌کنم.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی بیگی نژاد در نشستی که با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشداران و روسای ادارات آب و فاضلاب و امور آب برگزار شد، به بررسی پیشرفت پروژه های آب روستایی پرداخت.

وی گله مندی شدید خود را از عدم پیشرفت پروژه های آب روستایی ابراز و اظهار کرد: نظر به این که در حوزه آب با توجه به پیگیری های صورت گرفته، اعتبارات خوبی تخصیص داده شده است، اما از عدم پیشرفت پروژه ها تعجب می‌کنم.

 بیگی نژاد گفت: تحلیل من این است که پروژه های آب در شهرستان تحت الشعاع مشکل کم آبی شهر همدان قرار گرفته و از مابقی مشکلات غفلت می‌شود.

نماینده مردم ملایر با اعلام اینکه با کمک از ابزار نظارتی نمایندگان در این خصوص در هفته آینده از وزیر نیرو علت عدم پیشرفت پروژه ها را سوال کرده و موضوع را در کمیسیون بررسی می کنم، افزود: از دیوان محاسبات نیز به طور مکتوب می‌خواهم گزارشی از وضعیت هزینه کرد بودجه‌های تخصیص داده شده به پروژه‌های شهرستان ملایر تهیه کند و در صورت جابجایی غیرمجاز اعتبارات، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار