پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

15. مرداد 1401 - 9:20   |   کد مطلب: 31237
فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پاسگاه انتظامی جوزان خبر داد و گفت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران این پاسگاه در حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ احمد ساکی افزود: مأموران با هماهنگی با دستگاه قضایی این خودرو را به منظور بررسی دقیق تر مدارک و نوع محموله آن متوقف کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: با بازرسی به عمل آمده توسط ماموران از داخل خودرو، مقدار ۱۰ تن چوب جنگلی بدون مجوز قانونی کشف و ضبط و با تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قانونی شد.

ساکی تصریح کرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز و از جمله چوب های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان‌های اجرایی انتظامی ملایر قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف پنج فقره انواع سرقت با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

ساکی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی، متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده، به پنج فقره انواع سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار