پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

13. مرداد 1401 - 12:43   |   کد مطلب: 31234
هادی بیگی نژاد با ابراز نارضایتی و ناراحتی تخصیص بودجه‌های سفر استانی به شهرستان ملایر بیان کرد: علی‌رغم با پیگیری‌های انجام‌شده گزارش‌ها و آمارهای مدیران شهرستانی مبانی تصمیم‌گیری و تخصیص بودجه‌ها در این سفر بود.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر با اشاره به وضعیت تخصیص اعتبارات به شهرستان ملایر اظهار کرد: بر اساس اعلام مسئولین اعتبارات با توجه به‌ گزارش‌های مدیران تخصیص داده می‌شود.
وی بابیان اینکه ۱۳ درصد کل اعتبارات متوازن استان به ملایر تخصیص داده‌شده است، تصریح کرد: از مدیران و روسای ادارات گلایه‌مندیم که چرا به‌صورت جدی در بحث بودجه و اعتبارات ورود پیدا نمی‌کند.
بیگی نژاد افزود: در سفر ریاست جمهوری اعتبار مختلفی برای استان در نظر گرفته‌شده بود و سهم ملایر هم مشخص شد اما شهرستان‌های دیگر چند برابر ملایر جلو رفته‌اند.
وی گفت: تخصیص بودجه بر اساس عدالت و شاخص‌ها توزیع می‌شود و آمار اطلاعات و زیرساخت‌ها از طرف مدیران به‌عنوان شاخص  تخصیص بودجه در نظر گرفته می‌شود.
نماینده مرد ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیگیری‌هایی از طرف نماینده‌های مجلس برای تخصیص اعتبارات انجام می‌شود اما این مدیران هستند که باید پیگیر جذب آنان باشند.
وی گفت: از مدیران درخواست می‌شود که اطلاعات و آمار صحیح را به بالادست خود ارائه دهند  و هنوز هم برخی نمی‌دانند که شهرستان ملایر دارای ۲۰۸ روستا است
بیگی نژاد با ابراز نارضایتی و ناراحتی تخصیص بودجه‌های سفر استانی به شهرستان ملایر بیان کرد: علی‌رغم با پیگیری‌های انجام‌شده گزارش‌ها مبانی تصمیم‌گیری و تخصیص بودجه‌ها در این سفر بود.
ایرج کریمی دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر نیز در این نشست اظهار کرد: کل بودجه استانی از ردیف‌های مختلف در سال گذشته ۱۳۹۱ میلیارد تومان است که ۵۶ درصد آن به استان تخصیص‌یافته است.
وی بیان کرد: از مجموع اعتبارات استان ۱۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای شهرستان ملایر در نظر گرفته‌شده  داده که 6/59 درصد آن تخصیص داده‌شده است.
کریمی بابیان اینکه مبنای توزیع اعتبارات استانی اطلاعات از مدیران شهرستان است بیان کرد" ۵ دهستان ملایر جز مناطق محروم حساب می‌شود که بودجه خاصی به آن‌ها اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار