نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. تير 1401 - 9:44   |   کد مطلب: 31212
فرمانده انتظامی ملایر از کشف و ضبط ۱۱ کیلو و ۹۵۰ گرم ماده مخدر شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با پدیده شوم مواد مخدر، ماموران این یگان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ورود یک محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به این شهرستان مطلع شدند.

وی بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با دادستان عمومی و انقلاب و اعزام تیم‌های عملیاتی این یگان، این محموله در حین انتقال به وسیله یک دستگاه خودرو سواری و در یک عملیات ضربتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از کشف هفت کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک با هوشمندی ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران حین گشت‌زنی در سطح شهر به ۲ دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند که بلافاصله با شگردهای خاص پلیسی هر ۲ خودرو را متوقف کردند.

وی یادآور شد: خودروهای توقیف شده به همراه متهمان برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی انتقال و ماموران در بازرسی به عمل آمده از خودروها مقدار ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر تریاک را کشف کردند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: در ادامه در تحقیقات پلیسی، ماموران از وجود مقادیر دیگری مواد مخدر در منزل یکی از متهمان مطلع شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از منزل متهم مقدار چهار کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک دیگر نیز کشف کردند و هر ۲ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی دستگیری ۲ سارق منزل، ۲ خریدار اموال مسروقه و کشف اموال سرقتی با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان را از دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد و افزود: ماموران با شگردهای خاص پلیسی ۲ نفر از متهمین را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: در بازجویی به عمل آمده متهمان دستگیر شده به ۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند که در این ارتباط ۲ نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر و مقادیر زیادی از اموال مسروقه از جمله طلا و یک دستگاه دوچرخه به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از مخفیگاه آنان کشف شد.

سرهنگ ساکی همچنین از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی‌سی قاچاق توسط ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق ماموران این شهرستان از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی با مرجع قضایی و در بازرسی از محل مورد نظر، یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی‌سی قاچاق فاقد هر گونه مدارک را توقیف کردند که در این رابطه یک نفر متهم با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار