نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. تير 1401 - 12:27   |   کد مطلب: 31179
احمد خدادادی پری گفت: جشن عید ولایت با همراهی و همدلی مردم روستای پری در این روستای تاریخی برگزار می‌شود.

احمد خدادادی پری به عنوان یکی از مسئولین برگزار جشن عید غدیر روستای پری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار کرد: روز غدیر، عید آل محمد صلی‌الله علیه و آله و روز جشن اهل‌بیت(ع) است و  ازاین‌رو، بر جشن گرفتن و اظهار سرور و شادی در این روز تأکید ویژه‌ای شده است.

 

 وی افزود: پیامبر گرامی اسلام در حدیثی  روز غدیر خم را برترین و بالاترین عیدهای امت عنوان کرده‌اند و این حدیث نشان از جایگاه والای این روز در بین شیعیان دارد.

 
خدادادی بیان کرد: در راستای  گرامی داشت روز عید غدیر به همت مردم و شورای اسلامی روستای پری مراسم باشکوه و جشن عید غدیر در این روستا برگزار می‌شود.

 

وی افزود: هزینه‌های این جشن به همت اهالی روستا و همت شورای اسلامی جمع‌آوری و فضای روستا نیز به‌صورت ویژه آذین‌بندی شده است و مردم پری آماده برگزاری جشنی باشکوه در روستا هستند.

 

خدادادی بابیان اینکه برای برگزاری این مراسم از محفل جنت العباس ملایر دعوت‌شده است، تصریح کرد: مولودی‌خوانی، سخنرانی بصیرتی، نمایش تئاتر، مسابقه و اهدای جوایز ازجمله برنامه‌های این جشن است.

وی با دعوت از مردم ولایتمدار ملایر به ویژه بخش زند گفت: این مراسم در روز پنجشنبه 23 تیرماه و در فضای باز جلوی حسینیه و مسجد صاحب الزمان روستای تاریخی پری برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار